Ik had net een vreselijke woede aanval. Heb de stofzuiger kapot gemaakt, kon me niet bedwingen. Nu achteraf schaam ik me, had beter voor beeb moeten zorgen, heb ook pijn onderin buik, zal door de banden komen? Er is nu toch niets met de baby? Heb ik hem/haar kwaad gedaan?
Wat lullig voor je (ik hoop dat er niemand in de buurt was), die rothormonen ook. Maar ik denk niet dat het kwaad kan voor je beeb hoor, veel stress is geloof ik niet goed, maar zo'n aanval lijkt me echt niet schadelijk, het lucht hoogstens op. En waarschijnlijk heb je een spiertje verrekt of zoiets.
Kan geen kwaad voor de beeb hoor, ik heb zelf de wasmand in elkaar geschopt met 20 weken haha Gelukkig is dat opvliegende nu weer gezakt
Het mag er maar weer uit zijn toch? Balen van je stofzuiger. Maar opkroppen is ook niet goed, dus je mag best af en toe flink boos worden hoor
hahaha. dat heb ik ook een keer gedaan met een week of twaalf. alleen had de wasmand niks maar mijn teen was heel stuk vel van af en vriend maar lachen daarna
Uhmmm, het ligt er een beetje aan hoe je de stofzuiger kapot gemaakt hebt. Als je er tien tot twintig keer opgesprongen bent, en op neergekomen met je buik... dan kan dat misschien een probleem zijn. Zo niet, dan zijn het gewoon je hormonen die je leven overnemen. En die buikpijn heb je misschien wel vaker als je heel boos bent?
Ik herken je verhaal! Kreeg laatst ook een enorme woede aanval, toen de kat op tafel aan een bakje yoghurt zat te likken...grrr! Ben maar even naar buiten gestapt om af te koelen. Soms wordt ik wel gek van die hormonen, je herkent jezelf soms gewoon niet meer terug. Liz01
Onze prullenbak heeft het laatst moeten bezuren. Daar zit nu en deuk in.... Was zo BOOS! Alles zat tegen. Kon daarna alleen nog maar janken, omdat ik het ding stuk gemaakt had. T'is wat he, met die hormonen...
meiden.ben blij dat ik niet de enige ben hoor. hier nu al 2 keer z'n bui meegemaakt.ik heb de koelkast gesloopt was gelukkig de oude die was kapot koelde niet goed meer.en de nieuwe was er al maar ik denk toch dat ik er meer last van had teen was erg blauw.en de koelkast een deuk. en ja tijdens het schillderen in het nieuwe huis.(dit huis) er had een van de 2 honen door een bak verf gelopen dus over al pootjes nou dat was lachen.maar toen me vriend een volle emmer 5 liter verf van de trap af gooi toen knapte er wat.nou nader hand zat overal verf bahalve op de muur. en die pijn kan best even een harde buik zijn geweest door de inspanning
Heb er ook last van en dan gaat het echt nergens over als je er over terug denkt. Teminste bij mij. Maar moet zeggen soms is het wel lekker. Alleen ik heb heb het ook wel eens als ik aan het rijden ben en dat is soms niet zo slim. Want dan weet ik het gaspandaal wel te vinden. als me vriend dan bij me in de auto zit zegt hij denk je wel aan je kind die rijd nu ook mee. Gr Tam
Wijze opmerking! Maar als ik je zo woedend bent dan denk je daar helemaal niet aan. Pas achteraf. Tis wel erg herkenbaar allemaal. Pijn is nu al weer weg
ook ik kan me hier bij aansluite, alleen het probleem is dat ik niets kapot maak, maar het uitvit tegen me vriend, en niet te zuinig ook moet ik eerlijk zeggen, is echt niet leuk voor hem, een keer zo erg dat ik hem een paar flinke knallen tegen ze kop heb gegeven, hij moest me echt even heel goed vasthouden want was zo boos grrrrrrrrrr. hij moet me dan ff goed vastpakken hoor anders draaf ik helemaal door, weet niet sinds dat ik zwanger ben kan hij weinig meer goed doen, nu de laatste week valt het mee maar oww jongen schaam me diep! weet niet af en toe voel ik me zo klote dat ik gewoon ff ruzie moet maken zeg maar, is ook niet goed maar dan ben ik het wel ff kwijt zeg maar hebben jullie het ook al zo erg meegemaakt?/ liefs joanita
Een bord boerenkool zo op de grond kapot gegooid een paar weken geleden, zoooo he, dat was lekker! Mijn vriend schepte alles rustig bij elkaar en zei: je moet wel goed eten hoor schatje! We hebben gebulderd van het lachen!
Haha heel herkenbaar. Alleen ben ik gewoon niet te genieten tegen de mensen om mij heen. De 1ste 3 maanden heeft iedereen me gemeden alsof ik een of andere enge ziekte had en langzaam aan werd ik weer normaal. Inmiddels lijkt wel of ik af en toe weer zo ben maar denk dat het op het moment meer vermoeidheid is dan hormonen.
Joanita, je hebt wel een hele lieve man hoor! Ik hoef dat tegen mijn man echt niet te proberen, dan word ie gelijk kriegel, zo van: ok, hormonen, maar hou je maar ff in. Maar ik draaf nooit uit tegen hem; ik heb een bloedhekel aan ruzie (maken), dus draaf dan uit tegen een pannetje die op het aanrecht valt dan tegen hem. Dat zijn trouwens ook rare reacties, ik was boos omdat het pannetje uit het afdruiprek op aanrecht viel, en mijn mannetje gelijk: hou je een beetje in, er valt alleen maar een pannetje! Ja, gelijk heeft ie! Waarom word ik daar nou boos om, hahaha, wel lache eigenlijk, hihihi.
kan helemaal geen kwaad. ik heb vorige maand in een boze bui op mijn man de snoertjes van het toetsenbord en de muis van de pc doorgeknipt. je raad het al, ik vond dat hij te veel achter de pc zat