Sinds iets meer dan een jaar zijn wij weer bezig met een tweede, sinds dien gebruik ik dus geen anticonceptie. In het begin was ik nogal onregelmatig ongesteld, de laatste keer duurde het 78 dagen voor ik weer ongesteld was. Alleen nu ben ik al 4 weken lang ongesteld, en ik verlies best veel bloed, moet elk uur een supertampon verschonen, heb dan ook extra maandverband in naast een tampon anders lek ik continu door. Ik had dit met mijn vorige menstuatie in augustus ook al, en de dokter zegt dat het normaal is Zal ik dan toch weer aan de pil moeten en mijn kinderwens in de kast moeten zetten? Of zijn er vrouwen die hier ook last van hadden?
Ik zou als ik jou was aandringen bij de huisarts... het klinkt niet helemaal ok, zeker als je een kinderwens hebt. Succes!
Het is niet leuk wat ik je nu ga vertellen: Ik ben in november met de pil gestopt, ik ben toen meteen ongesteld geworden. De volgende keer dat ik bogeon met vloeien was op 8 januari, dit is niet meer gestopt to half tot eind april. Gelukkig niet zo ernstig als bij jou, maar wel erg genoeg dat het me zorgen baarde. Heb een echo gehad, zag er allemaal goed uit. Verschillende medicijnen geprobeerd niks hielp. Heb gewoon moeten afwachten tot het stopte. Momenteel heb ik een cyclus van 18 dagen. Ik het begin toen de 'cyclus' op gang kwam zat ik stamp onder de puistjes, plekjes en andere vlekken en oneffenheden. Dit werd iedere cyclus minder. Nu is het bijna helemaal weg. Ik wacht het nog even af, ik ga denk ik in november naar de doktor mocht het niet verbeterd zijn. Ik hoop voor je dat je niet het zelfde hebt, maar ik wou het in ieder geval even zeggen.
kan het niet zijn dat je een miskraam hebt gehad zonder dat je het gemerkt hebt. als het dan niet goed weg is uit je lijf blijf je ook bloeden. ik zou toch nog eens langs gaan bij een huisarts en anders een andere huisarts raadplegen als je denk dat je eigen huisarts je niet serieus neemt.
Jeetje dat klinkt zeker niet goed Ik zou echt gaan aandringen bij de ha om een echo Hoop dat je er snel vanaf bent
Ga maar snel bij een andere dokter, dit zit fout, zeker bij helder bloed, zo kan je wel in een serieuze bloedarmoede terecht komen hoor! Zeker een bloedafnamen laten doen om na te kijken of dat nog niet het geval is je vooral niet laten afschepen, eis een gyneacoloog te zien!