Hoi Moeders. Hier een vraag van mij,ik ben nu 6 dagen overtijd en mijn test is nog steeds negatief.(vanmorgen weer negatief) Mijn huisarts zegt dat als je overtijd bent meteen een positest moet hebben. Maar ik heb twee weken geleden bruinslijm verloren en die laatste dag was een beetje rozig bij.Geen bloed verloren. Nu ook helemaal geen ongi gevoel en ontzettend moe en af en toe een prikkel in mijn buik. Wie heeft dit ook meegemaakt en is nu zwanger? Groetjes van Essie.
Hoi Essie! Ik moet eerlijk bekennen, dat ik dat nog nooit gehad heb.. De keren dat ik overtijd ging en negatief testte was het ook negatief.. Maar je hebt al 3 kindjes? Hoe ging dat toen met de testen? groetjes teske
Ik was 5 dagen overtijd toen ik teste en er stond meteen een duidelijke streep. Maar ik lees hier soms dat het van sommigen langer duurt hoor.
Hoi Sam0110 en Teske. Bedankt voor het lezen van mijn vraag. Bij mijn andere kindjes was ik pas na een week overtijd had ik een positieve test,maar mijn huisarts vertelde dat de zw testen van tegenwoordig verbeterd zijn en dat ze al gauw aan geven dat je positief test,als je zwanger bent. Vorige maand was ik namelijk hevig ongesteld met veel bloed en nu twee weken terug dat bruin slijm en dat mini beetje rozig bloed. Ik wordt er een beetje gek van en ik wil heel erg graag weten of ik nu zwanger ben of dat mijn cyclus opeens raar doet.(na drie keizersnedes) Ohja en heel af en toe voel ik dus een prikkel in mijn buik,raar gevoel. Groetjes van Essie.
Hoi Marline dank je wel voor je antwoord dus er is miss nog hoop Ik wou dat ik in mijn buik kon kijken. Had je ook bruin slijm en rozig mini beetje bloed? Heel fijn om te weten dat er moeders zijn die ook later een positieve test hebben. Groetjes van Essie
clearblue digitaal werkt echt snel (bij mij 4 dagen VOOR nod al) het kan zijn dat je laat test maar als je normaal gesproken wel gewoon na een week posi testen mag je hier deze keer ook van uitgaan denk ik. Een kennis van mij die test pas bij 8 weken ofzo positief (ook niet in bloed) hebben ze echo moeten doen om te kijken en toen was ze al 8 weken zwanger!)
Hoi Essie, Ik had bij mijn vorige zwschap pas bij 12 dagen overtijd een positieve test. Dus ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hallo, Met 9 dagen overtijd teste ik pas positief.. maar wel een dikke vette streep.. het is bij iedereen anders met testen.. Groeten Nicole
Hoi allemaal Wat gaaf dat jullie reageren zeg. Ik zit zo in spanning en ben zo erg benieuwd. Ja dus er is nog hoop Ik wacht het gewoon af en ga het weekend weer testen en kijk wat er uit komt en als het weer negatief is dan ga ik maar een afspraak maken bij mjn huisarts. Bedankt voor jullie reakties. Ik zal het wel aan jullie laten weten wat eruit komt Groetjes van Essie.
bij mij ook pas na een dag of tien.. maar heb absoluut geen bloedverlies gehad.. ik hoop voor je dat je toch zwanger mag zijn, maar hoop er maar niet te veel op hoor meis.... xx
Hoi Essie, ik had pas bij 17 dagen overtijd een positieve test... Bij de huisarts 3 dagen daarvoor nog negatief en bij deze thuistest moest ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken om die streep te ontdekken. Bij mij zeiden ze bij de huisarts ook dat die testen echt betrouwbaar zijn en negatief echt niet-zwanger was. Bullsh*t, echt waar! Die stomme testen zijn helemaal niet zo betrouwbaar als ze zeggen, die moeten nodig eens aangepast worden, want er klopt helemaal niks van, wat mij betreft. En maakt niet uit welk merk: geen enkele testte positief. Wat bij mij wel direct duidelijkheid gaf: m'n temp. Heb m'n eisprong getempt en had dus op het moment van de positieve test al 4,5 week verhoogde temp, (is altijd vanaf je eisprong tot aan je menstruatie en als je zwanger bent, blijft je temp hoger). Aangezien ik altijd superregelmatig ben, kon het ook eigenlijk niet anders Maar goed, wat hierboven dus gezegd wordt dat die testen echt betrouwbaar zijn, tja, voor het merendeel van de vrouwen wel, maar voor een deel dus ook niet. Clearblue was daarop voor mij geen uitzondering, uiteindelijk testte ik als eerste positief met sensitest, een van de goedkoopste testen die je krijgen kunt.... Maarja, omdat de heren doktoren zo heilig geloven in die stomme testen en dan dus vaak ff niet een bloedtest willen doen, zul je het wel af moeten wachten. dta je met eerdere zwangerschapen wel eerder positief testte, zegt trouwens ook niets: elke zwangerschap is anders. Maar succes met wachten, dus. Ik weet hoe lang dat kan duren!
Hoi Rozemarijke,wat leuk dat je reageert en Prinsesje83. Ik zit vandaag op dag 7 en dan ga ik van mijn langste cyclus van 34 dagen uit! Elk lichaam is ook natuurlijk anders. Ik heb drie keizersnedes dus gehad en mijn buik ligt waarschijnlijk overhoop vanbinnen maar eerder dit jaar was mijn buik en lidteken nog na gekeken en helemaal niks aan de hand. Ik vind het zo lang duren,maar bij mijn andere kindjes had ik inderdaad ook pas na een week een posi test,dus we moeten af wachten. Mijn huisarts zei dat waarschijnlijk mijn cyclus in de war of langer duurd,maar ik vind dat beetje bruine slijm die ik twee weken geleden verloor en mini beetje roze bloed zo raar dat ik verloor. Dat hoort toch bij een innesteling? En ik heb helemaal geen buikpijn of niks. Alleen een gek gevoel in mijn buik (soort van een spierpijn in mijn buik) als ik iets zwaars doe of met de kids lol maak b v. Ik wou dat ik al wist wat er aan de hand is! Het wachten duurd zo lang. Ik ga zaterdag of zondag maar een test doen en anders maandag bellen voor een afspraak. Groetjes van Essie en leuk als moeders nog reageren.
ik had pas met 17 dagen overtijd een posi test na al 10 testen te hebben gedaan allemaal nega en deze in een keer posi
@blusvrouw: klopte bij jou vervolgens de echo-datum ook? Ik ben namelijk ook 19 dagen teruggezet bij de eerste echo, terwijl echo's daarna er toch weer tussenin zaten en het lijfje nu precies op de curve zit van waar we met onze eigen datum zouden horen te zitten.... alleen het koppie komt uit op idd zo'n 3 'weken later...
Hoi Moeders en a.s. Nou ik heb bloed verloren alleen nog zonder stolsels erin en nu net zat er slijm bij.En ik heb een heel raar baarmoeder gevoel als of het trekt vanbinnen. Mijn cyclus ik snap er niks van nu ook nog een andere halve week te vroeg wat moet ik nu hiervan van denken? Gisteren nog een negatieve test gehad (Ik zit nu op 9 dagen overtijd) Zou ik nog zwanger kiunnen zijn en heeft iemand dit mee gemaakt als ik en was ook nog zwanger? Het rare is dat ik nu twee weken geleden beetje bruin slijm en beetje roze bloed had verloren. Heeft iemand advies voor mij en wat moet ik hiermee? Groetjes van Essie
hey meid sorry voor het late antwoord maar bij mijn zoontje was ik 7 dagen overtijd en geen oud bloed verloren en bij mijn dochtertje heb ik wel steeds oud bloed verloren en bleek al 8 weken zwanger te zijn idd soms zou het wel handig zijn als je ff in je buik kon kijken
Hoi Essie, Als je het zeker wilt weten kun je het beste een echo laten maken. Dan krijg je in ieder geval duidelijkheid of je zwanger bent (of bent geweest). N.B. Heb je berichtje verplaatst naar Zwanger worden. Groetjes, Wendy Moderator