Hallo meiden, zijn er hier ook meiden die extreem veel last van hun onderrug hebben bij eeen eisprong? Ik heb sinds vanochtend erge last van pijn in mijn linker onderrug,niet ondragelijk maar zeker wel vervelend. Mijn temp is flink gedaald dus er zou een ei aan kunnen komen maar ovutesten blijven nega...maar ik denk mss komt mijn pijn van een ei af? Heeft ooit iemand meer dit gehad? Alvast bedankt voor de reacties. Liefs Lily
Hoi Lily, Ik had gister ook last van mijn onderrug en mijn eisprong was gister of vandaag. Mijn temp was gister heel laag en is vandaag gestegen. Vorige maand had ik twee dagen last van mijn onderrug vlak voor mijn eisprong. Aangezien het daarna weer over was en pas terug kwam bij mijn menstruatie denk ik ook dat het te maken heeft met de eisprong. Groetjes, Afrola
Hey Afrola Bedankt voor je reactie,fijn om te horen want ik hoop ook dat ik nu ergens mijn ei heb,ik heb alleen wel nega ovutesten,gebruik jij die ook?Zoja gaven die bij jouw wel posi aan toen je je ei/rugpijn had? Iemand meer?
Ik heb altijd 1 of 2 dagen hele lage rugpijn en dan springt mn ei. Zou dus zeker gaan klussen meis Have fun! P.S. Mijn ovu testen hebben deze ronde ook niet positief aangegeven, maar heb wel een ei gehad.
he dreamer Dat is mooi om te horen,maar temp blijft laag(is heel lang hoog geweest en nu 4 dgn wat lager) en had gisteren mega veel last en nu af en toe.. Denk je dat ik dan toch nog een ei zou kunnen hebben?Vandaag,dat ie morgen omhoog gaat ofzo?Ik hoop het zo! Ja die ovutesten werken bij mij ook niet zo volgens mij Thanx!
Hoi Lily Ovutesten heb ik nog nooit gebruikt. Ik ben deze maand voor het eerst aan het temperaturen. Ben nog even aan het afwachten wanneer mijn ei is gesprongen / springt. Ik verwachte mede vanwege lage rugpijn en buikpijn dinsdag toen was mijn temp ook laag en gister omhoog maar nog niet hoog genoeg volgens ff en vandaag weer gelijk aan gister. Dus nou hoop ik dat hij morgen verder omhoog gaat. Dan weet ik dat ik hem toch woensdag gehad heb of zo. Anders snap ik het ook niet meer . Het blijkt toch lastiger te zijn dan ik dacht om mijn ei en dus meest vruchtbare dagen te vinden. Nou ik hoop dat we snel ons ei vinden!
Nou ik heb mijn ei toch gevonden Hij was toch dinsdag, gezien mijn temperatuur Dus nu maar weer 'gewoon' wachten...
FF geeft pas 3 dagen later aan of je ei is geweest. Je moet eerst een paar dagen een hogere temp hebben namelijk, want 1 temp zegt niks. Blij dat jullie toch de eitjes hebben gevonden
Ook ik heb vandaag erge last van onderrug pijn, vooral rechter kant... Mijn ei zou vandaag moeten zijn, dus dat zou goed kunnen kloppen. Maar wat schept mijn verbazing. Bloedverlies (helder roze)... hoort dit ook bij je ei? of kan dit bij je ei horen? of is mijn cyclus van slag? Liefs Debby
Heej ik zie nu pas je reactie... Hmmm ik ben er maar vanuit gegaan dat het toch een ongi was want ik had 2 dagen na het verwijderen van mijn spiraaltje bloedverlies, maar dat was 1 dag en heel weinig... en nu waren het 3 dagen best veel. Ach we klussen toch om de dag of elke dag gewoon omdat we t lekker vinden, kan niet missen dus. Ik hoop dat je snel je ei vind, best lastig he om je eigen lichaam te begrijpen. Liefs Debby
Dat is ook de beste manier om te vrijen! Dan hou je het leuk en wie wil er nu niet een echte liefdes baby!? Idd mijn lichaam?Lijkt wel die van iemand anders er is geen touw aan vast te knopen!
Anders de mijne wel hoor... Pfff vaag lijf. Ik ben al blij dat ik 3 dagen ongie ben geweest, krijg ik van iedereen te horen dat 3 dagen best kort is... Ach jah... Zoals mijn mannetje zegt... T komt wel wanneer het komt! Liefs Debby