Ik heb nu al bijna een maand dat ik constant op mn wang bijt! Ook gewoon in rust stand zit mn wang tussen mn kiezen. Er steekt ook echt een flapje wang uit... zooooo irritant! Echt heel zeer doet het niet maar tis ook niet fijn... hoe kom ik daar nou weer vanaf???
Oh herkenbaar. En elke keer dat je bijt, wordt dat 'wondje' in je wang dikker waardoor je er steeds weer op bijt. Inderdaad, enige tip: niet meer doen
Je kunt bij de drogist een spulletje kopen en dat erop smeren. Probeer er niet meer op te bijten, maar dat is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Vervelend.
ohh dat had ik ook! heb een kopstoot van mn vriend gehad (ik kietelde hem) en toen beet ik keihard op mn wang, en toen zat dat wondje telkens weer tussen mn kiezen.. vervelend he?? is overigens na ongv. een week weggegaan.
Ja ik probeer het ecbt niet te doen. Maar zelfs als ik mn mond ontspannen dicht heb zit het er vaak tussen... ook met eten enzo. .. en nu dus al zeker 3 weken! Wordt er helemaal para van!
Ik eet mijn wangen van binnen altijd al op Maar dat is iets anders geloof ik haha. Als je het met rust laat is het met een paar dagen weg!
Ik heb aan beide kanten nu zo'n flapje wang zitten en zo'n 3 keer per week heb ik dat wel tussen m'n tanden/kiezen zitten. Ontzettend pijnlijk en geen idee of er iets aan te doen is.
Wss komt het omdat mn boven verstandskies aan het doorkomen is. Onder zat die er al. Doordat ik daar nu ineens kan kauwen zit mn wang er steeds tussen en ga woensdag naar de tandarts die me waarschijnlijk gaat vertellen dat mn verstandskies eruit moet.