Hallo Heb een vraag aan jullie , bijna 2 weken terug heb ik een miskraam gehad met 4.5 weken zwangerschap 1 dag 2 keer bloedverloren met plassen verder helemaal niks de volgende dag nog een heel klein beetje de test was wel iets lichter geworden verder heb ik niet meer getest een week geen last gehad van misselijkheid en nu begint het weer ? Wat moet ik nu denken ? Wat denken jullie ? Weer een test doen ? Zou t nog kunnen dat ik nog zwanger ben ? Alvast bedankt voor jullie reacties Heb trouwens hiervoor ook miskraam gehad alleen toen stopte het een dag en ging het toen weer verder dus wel meerdere dagen en krampen ook snap er helemaal niks van nu
Ik heb twee weken geleden ook een miskraam gehad (ook met 4w5d). Maar ik heb nog wel getest zodat ik weet dat mijn testen wit zijn. Als ik jou was zou ik een testje doen. Wat zegt de vk?
De vk heb ik eigenlijk niet meer gebelt dacht bij me eigen het is gewoon een miskraam alleen het blijft knagen aan me heb wel de vraag gesteld hier op het forum bij de verloskundige en die vond dat het best veel bloed verlies was voor de tijdsduur van de zwangerschap..