ik blijf twijfelen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marvb, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik hoop dat jullie mij van de twijfel af kunnen helpen door te zeggen dat het gewoon niet meer kan... maar ergens hoop ik ook wel weer hoop te krijgen.. gek eigenlijk want we waren nog niet voor een 2de kindje bezig (zou ook de mmm weer in moeten.. kans is zeer klein dat het überhaupt spontaan kan) maar nu ik al ruim een week van die zwangerschapsverschijnselen heb gaat het enorm zitten kriebelen bij me... en t zou ook gewoon een wonder zijn als het uit zich zelf gelukt zou zijn natuurlijk..

Ik heb PCOS maar nu 4x achter elkaar redelijk regelmatig geweest. Zo'n 29 a 30 dagen. Nu ben ik zo'n 4 of 5 dagen over tijd. Net opnieuw (maandag ook getest) getest maar de test blijft negatief. Ik heb zelfs nu met een test gedaan waarvan je 4 dagen voor je NOD zou kunnen testen.. ik dacht.. als die nog negatief test, dan kan ik t afsluiten...... maar ergens blijft t knagen, omdat die menstruatie uitblijft en ik vandaag echt mega misselijk was vanmorgen en nu nog een beetje (vorige zwangerschap hg zwangerschap met vele zh-opname hierdoor).

Moet wel zeggen dat me urine redelijk licht was.. maar dat moet toch niet meer uitmaken? Iemand hier ervaring mee? En het kan ook niet zo zijn dat ik mega laat me eisprong heb gehad want ik weet dat het van het 'klussen' zou moeten zijn van 15 sept.

Ik heb de test van predictor gebruikt en dan de Early+..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Predictor Early is totaal onbetrouwbaar helaas.

Mannen testen er positief mee.
    Iemand heeft met kraanwater positief getest.

Vrouwen die niet zwanger zijn, krijgen een tweede streepje.
    Vrouwen die wel zwanger zijn, testen negatief.

Gezien het laatste, zou ik je sterk aanraden een test van een ander merk te doen. Wellicht ben je wel zwanger, maar test je negatief door die onbetrouwbare Predictor Early.

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Ik had het inderdaad gelezen nu net... ik dacht.. nou t zijn niet de goedkoopste dus zal wel goed zijn. En 2 in een pakje.. eentje voor 4 dagen voor NOD en 1 'gewone'.. dus dacht ... die Early die moet ik wel echt kunnen vertrouwen.. helaas dus niet.. Ik lees over de 'gewone' wel betere verhalen maar toch ook niet altijd... Heb hem toch ook getest en blijft negatief... maar blijf dus ook twijfelen. Ik vind t wel beetje zonde van me geld worden (bij de eerste ook zoooovaak getest..) maar die spanning doet ook geen mens goed.

Ook ervaring met de 'gewone' predictor en of die bij ong. 4 dagen over tijd wel 'goed' negatief test?

Mijn misselijkheid van vanmorgen is over... als ik morgenochtend weer misselijk ben ga ik de test bij de kruitvat halen.. alleen die is niet heel dichtbij dus vandaar dat ik er nu eentje bij de DA had gehaald.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Moeilijk hoor, snap dat het je niet loslaat. Weet je wel of je een eisprong hebt gehad en wanneer? Of houd je dat niet bij...

Ik zou ook gewoon nog eens die kruidvat testen halen. Al is het maar voor je eigen gevoel! Ik zou vandaag nog rijden persoonlijk als het me niet lekker zat.
    Succes in elk geval!

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig heb ik dat inderdaad gedaan.. zat me inderdaad niet lekker. Maar blijf me zelf gek maken.... Hij was duidelijk negatief.. niets te zien (van kv dus) maar me urine is wel licht.. heb namelijk de hele dag super veel dorst dus drink redelijk veel..... maar goed, volgens mij zijn die testen van de kv wel heeel gevoelig he? En zouden ze bij 4 a 5 dagen overtijd niet meer negatief kunnen testen... ook al is de urine licht?

Ik wil heel graag een 2de kindje maar we hebben nu telkens gezegd.. eerst moet onze eerste zeker 2,5 zijn voor we gaan starten (mmm dus) want als we weer zo'n hg zwangerschap krijgen dan zou ik hem nu nog veeel te klein vinden om zonder mama te zijn.... Maar nu ik me al ruim een week zo voel ga je toch hopen op een zwangerschap en krijg ik toch wel weer hevige kriebels.. want eerlijk is eerlijk.. als ik een wat makkelijkere zwangerschap had gehad, hadden we waarsch. nu wel al gedacht aan een 2de..... ;)

Ik hou me eisprong niet bij... ik was alleen de afgelopen maanden ineens regelmatig ongesteld, dat viel me wel op omdat het precies telkens viel op momenten dat het niet handig uitkwam;)

6. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    PCOS kan zorgen voor kwaaltjes die lijken op zwangerschap hé :(

7. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je dan precies? Menstruatie uitblijven ben ik wel bekend mee ja:).. maar na de geboorte van mijn zoontje tot nu toe erg regelmatig....

Vanaf vorige week woensdag voelde ik gerommel in me buik... kreeg ik steken(in buik, bij liezen), pijnlijke borsten (dit is nu weer weg) en paar dagen later gevoel dat me buik opgezet was. Ook als ik wat druk was geweest gevoelige buik. Later kwam daar een leeg/honger gevoel bij. Steeds wat vaker een klein beetje misselijk (vanmorgen dus echt behoorlijk misselijk) en de afgelopen 3 dagen merk ik dat ik echt de hele dag door heel veel dorst heb. Nu af en toe die steekjes of aan de zijkant van me buik wat getrek.. voelde gisteren net als bij de terugplaatsing (me buik dan). Voel niet continu wat.. tja.. maar dat hoeft natuurlijk ook niet:) Ben ook erg moe....

Vind het zo verwarrend.

Deel Deze Pagina