Weinig hulp Alledrie leuke namen maar dacht voor het afkorten van milou ook meteen aan lou. Geen reden dus om deze naam af te schrijven
Wat ik lees aan namen was ik er snel uit. MILOU! erg leuke naam en leuk voor een meisje en vrouw. Lizzy vind ik schattig voor een klein meisje maar niet voor een volwassen vrouw.
Milou, super leuke naam en in principe ook gewoon af te korten hoor. Onze dochter heet zo Toen ze klein was noemden wij haar altijd lou of lou'tje (loe/loetje) Nu is ze groter en roepen wij haar eigenlijk altijd bij de gehele naam.
Dat zijn de hormonen, hier twijfel ik nu zelfs over de namen van onze zoons en daar kan ik natuurlijk helemaal niets meer aan veranderen . Uit je rijtje vind ik Sara het leukst.
Alle drie prima namen. Afkorten of verkleinen hou ik ook van. Liz vind ik dan ook leuke dan lizzy. Milou zou je kunnen afkorten naar Lou of verkleinen naar loutje (loetje). Sarah vind ik een hele mooie naam! Ook leuk af te korten ja. Suze (suus) Norah (Noor) Hannah (Han) Vera (veer) Eva (Eef) Julia (Juul/juultje)