Ik blijf v hem houden maar moet ik dit pikken??

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door OnlyMom, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    Onze relatie , Wat nu kapot is ...

Maar zal jullie even vertellen hoe onze relatie was ...
    we kende elkaar een kleine 2 maanden en ik raakte zwanger Nix aant handje
    we konde bij allerbei onze ouders wonen , omdat we geen eigen huisje hebben
    al met al ik heb de hele zolderkamer voor ons 3tjes Mijn dochtertje wordt nu bijna 1 ... Ik weet en wist van te voren dat mijn ex vriend veel hobbys heeft voornamelijk VISSEN daarbij voetbal, de kroeg vrienden

Nou maakte mij dat niet uit en vond t echt niet erg als een jonge knul ze eigen dingen wil doen !! Maar eigelijk de laaste maanden werd t steeds vaker kwam rond 7 uur bij mijn aan ging smorgen rond 10e weer naar ze eigen huis , nou heeft hij zelf wel wisseldiensten en moet hij vaak in t weekend werken, wat t natuurlijk ook lastig maakt om dingen samen te kunnen doen , maar als we is iets samen doen was t naar zijn vrienden vissen naar de kroeg

maar als ik naar de bios of wilde winkelen vond hij dat hij daar geen type voor was hebben we wel eens gedaan HOOGSTE boeiene gehad natuurlijk .. en eigelijk nooit meer daarna gedaan ... maar zaterdag toen we samen zijn gaan vissen vroeg hij aan mij goh schat vind je t erg als ik na de kroeg ga voetbal kijken , NEE dat vond k zeker geen probleem .even later vroeg hij ja ik heb eigelijk ook wel zin om me eigen klem te zuipen , ja en ik vond dat gewoon allemaal een beetje te veel worden . hij had al plannen dat hij dins op woen wilde vissen zondag even na frankrijk heen en weer wilde omdat hij daar op vakantie gaat met een vriend om een goede vis stek uit te kiezen , Dus k was t behoorlijk zat opeens en zij dat als hij nie na voetbal bij mij was t lekker kond bekijken omdat ik t er niet mee eens was dat hij daar ging zuipen , en maakte hm ook duidelijk dat ik dat zelf ook wel wilde en we beter een andere keer samen konden gaan zuipen , Maar ik mogt me daar niet mee bemoeien t is zijn ding hij doet waar hij zelf zin in hebt ... nou kun je wel nagaan waarom t nu uit is gegaan toen hij me thuis had afgezet liet ik t nog is duidelijk merken en hij vertelde mij dat we beter vrienden konde blijven want we haden allbij andere gedachten over dingen ... t doet me wel vresselijk veel pijn , en eigelijk wil ik dit niet zo

Hij zegt me ook vaak dat k ook zelf dingen moet doen en dat hij op de kleine wil passen
    Maar ik wil geen dingen alleen doen ik wil leuke dingen samen kunnen doen .

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik vind hem vreselijk egoistisch!! jij moet enkel doen wat hij leuk vind en als hij er even tijd voor heeft en hij doet niks wat jij wil. zo heb je geen gelijkwaardige relatie.
    hij heeft er ook zelf voor gekozen om een kind te krijgen dus zou hij zich daar ook bij aan moeten passen. ik snap dat het voor je gevoel heel moeilijk is, en ik kan je niet zeggen wat voor jou het beste is, maar wel dat jij niet zo behandeld hoort te worden.

3. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    Bedankt marieke,

Op zijn moment ga je aan je zelf twijfelen . Of ik hm idd niet nog meer vrijheid geef
    maar t lijkt wel of hij dan meer en meer wil ...

we zijn dus boos weg gegaan , en 2 dagen nix van me laten horen hij heeft me een smsje gestuurd dat hij niet kon slapen en me misten , toen ik dat las gisteren avond had ik der veel hoop in. toen k hem stuurde dat t zijn keuze is . stuurde hij me dat hij t vooral zielig voor mijn vond . met andere woorden ja ik wil me vrijheid ... duidelijker kan niet

Ook ging hij mij gelijk vertellen dat ze moesten praten over onze kleine en dat we vrienden moesten blijven anders zou t zielig zijn voor de kleine , Ik hem hem gezegt dat ik nix meer moest en dat ik zelf wel ging regelen hoe en wat en wanneer hij de kleine mocht zien

zijn antwoord was : dat zegt meer over jou dan over mij

Echt ik walg op die gozer maar diep van binnen hou ik nog v hem

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Sorry maar lekkere vader ben je als je besluit jezelf 'klem te zuipen'. Dat doe je als je 16 bent, niet als je een vrouw en een kind hebt.

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    tja, dat van dat je van hem walgt maar diep van binnen nog van hem houdt,
    dat ken ik ook wel :( het is zwaar irritant en heel moeilijk!
    maar zeg nou zelf, zo iemand is jou en je kindje toch niet waard???
    het is nog veel moeilijker om in een relatie te blijven waar je aan je vriend een extra kind heb ipv een partner die je steunt en een echte vader is voor zn kind.
    nee hoor, trek je eigen plan, aan zo een vent(jongetje) heb(ben) je(jullie) nix!

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Tja, ik lees in het verhaal dat TS zich veel liever samen klem zuipt ipv hij alleen. Dus over moeder krijg ik dan ook wat bedenkingen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ow, ja daar heb ik overheen gelezen.. Sorry maar vind dat ook totaal onverantwoordelijk.

Waar is je kindje op zulke momenten? :S

8. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    Ik ben bijna 23 en hij bijna 22
    en ja ik hou ook wel eens van een borrel dus als je een kind hebt mag je nooit meer iets drinken ?? dat vind ik dus wel totaale onzin , ons kindje is dan bij mijn of zijn ouders t is niet zo dat we haar meenemen Logiche , en zeg nou zelf iedereen heeft toch wel even een uitlaat klep nodig en heeft toch wel de behoefte om eens lekker een drankje te nuttige

Maar er is natuurlijk wel een grens en die grens ziet hij of wil hij niet in zien t is ook niet zo
    dat mijn ex standaard elke week lazers is dat zeker niet , want hij heeft zowiso ook veel weekend diensten , maar buiten dat geeft hij veel te veel om zijn hobby vind ik en dat is vissen . van de winter is onze relatie goed gegaan en hoe komt dat omdat hij niet kan vissen , ik was al bang voor de zomer omdat ik al meerdere malen van me ouders moest aan horen ( denk maar niet dat hij lekker met jullie weg gaat ) dat heb ik dus in me achterhoofd gehouden . en t is weer tijd voor vissen te vangen en hij is al 4 dagen naar frankrijk gegaan ( vind ik persoonlijk geen ramp ) maar ik was super blij dat hij thuis was. maar hij kon als nog nix anders over hebben dan vissen ! hij kwam al weer gelijk aan met t verhaal dat hij die dins op woens wilde gaan vissen . plus hij wilde die week daarop even naar frankrijk rijden om t kijken hoe ze visplek eruit ziet , Nou weet ik wel dat vissers zo zijn t zelfde als dat hij die vrijdag avond bij me was en werd gebelt door een vriend dat hij iets had gevangen en dat je als vrienden even een foto komt schieten . dus die zondag dat hij tegen mij zij ik wil naar de kroeg was ik t ook behoorlijk zat omdat k zoiets had ja nu heb je toch wel weer even genoeg dingen voor je zelf gedaan ??

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    lijkt mij een gevalletje voor "help mijn man heeft een hobby!" hahaha
    wat een bak zeg

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    sorry hoor, maar als je "bijna" 22 bent, heb je toch wel een klein beetje verantwoordelijkheidsgevoel? en zeker als je 23 bent, je heb een kind samen, dan ga je niet zuipen en je merendeel je eigen ding doen. en zeker niet als moeder zijnde. je hebt een voorbeeld te geven.

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nou sorry hoor!!! heb het ook aan mijn man voorgelezen en hij vind het ten eerste geen goeie vent en geen goeie vader!

Moest die van mij eens zeggen ik ga me klem zuipen! of ik ga lekker dingen alleen doen dan mag ie de rest van zn leven ook maar ALLEEN doen. Natuurlijk mag ie wel wat alleen doen maar moet niet zijn dat ik zeg maar 24 uur per dag 7 dagen in de week de kinderen mag verzorgen en hij lang leven de lol. we hebben namelijk samen voor kinderen gekozen en dan voeden we ze dus ook samen op en anders kan ie z'n biezen pakken is mss hard maar ik vind ouders ben je samen en niet alleen.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Onlymom: Je had het niet over een drankje nuttigen, maar over zuipen (en je vriend zelfs over klem zuipen).. dat vind ik toch wel iets anders. Ik drink zelf dan niet, maar vind persoonlijk dat wanneer je kinderen hebt je het moet laten bij 1 a 2 drankjes, zelfs als je kindje bij je ouders of schoonouders is. Want stel nou dat je kindje daar iets overkomt, word opeens erg ziek bijvoorbeeld en moet naar het ziekenhuis, dan kunnen jij en je vriend niet eens zelfstandig naar dat ziekenhuis komen omdat je je hebt volgezopen.

Maar goed, ik denk dat je zelf moet bepalen wat je verder wilt met je vriend, in mijn ogen komt hij niet echt volwassen over.

13. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    Ja mamabeer
    zo denk ik er dus pcies t zelfde over ... maar nu is t dus zo dat we uit elkaar zijn
    wat ik dus echt vresselijk vind , en hij wilt mij zowiso niet en jill komt hij maandag s & woensdags ophalen omdat ik op die dagen werk en ze normaal ook dan bij hem en ze ouders is , en toevallig is hij 8mei jarig hij vroeg of de kleine dan mocht komen . met andere woorden hij wil ze vrijheid en die krijgt hij ook en jill krijg hij ook nog is te zien echt alles pcies zo als hij wil . de ene keer denk ik . ik moet t hard spelen en jij en je ouders krijgen jill maar 1 keer in de week .zodat hij kan voelden hoe t is om echt ze leven alleen te lijden

en de andere keer denk ik ja misschien is dit een bevlieging van hem en heeft hij er dalijk spijt van , laat ik nu nog maar normaal tegen hem blijven , en doen of ik t allemaal totaaal niet erg vind , als hij praat gewoon normaal trug praten enz

plus hij is 8 mei jarig wel of geen kado geven PFF ... ik ben niet uitgenodigd waarom zou ik toch ??

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    sneu en kinderachtig. Sorry hoor, maar als je op die manier je kind met dit soort teksten als onderhandeling gaat gebruiken:

ik moet t hard spelen en jij en je ouders krijgen jill maar 1 keer in de week .zodat hij kan voelden hoe t is om echt ze leven alleen te lijden

ben je in mijn ogen net zo erg als je ex-vriend.

ik vind het vervelend, het idd je vriend heeft een hobby die ietwat uit de hand loopt, maar om nou zo te reageren, met een kind nota bene ... nee

Het lijkt me beter dat je je volwassener opstelt als je ex-vriend, boven alles staat en je niet door wraak laat meeslepen. Je ex-vriend zal altijd in je leven blijven omdat hij de vader is. Wil je echt je leven lang in gevecht met de ex zijn? Er zijn legio zaken waar je je energie beter aan kan spenderen ...

Succes!

15. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    hoezo sneu ?? zo wilt hij t toch ?? ja hij wil der wel zien maar wanneer t hem uitkomt blijkbaar, en vooral niet te lang , ik wil nix liever dan dat we weer met ze 3tjes zijn
    Ik hoop dat ik hm dat zo duidelijk kan maken . van is dit dan wat je wil

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vaak is het toch zo, waar 2 vechten hebben 2 schuld. Hij heeft misschien een uit de hand gelopen hobby. Maar als ik je zie schrijven dat je je kind tegen hem wil gaan gebruiken, vraag ik me af hoe jij verder in de relatie stond.

Was dit toen het nog 'aan' was ook zo? Of konden jullie wel goed serieus en volwassen over problemen praten? Want zoals jij het schrijft lijkt het alsof jullie een beetje langs elkaar heen gaan. En het voelt idd niet echt als een volwassen relatie.

Als ik jou was zou ik niet meer bij hem terug gaan. Maar wel goed praten over wat nu. Goede afspraken maken over wanneer hij zijn dochter kan zien. Want het gaat wel om haar vader, en zaak is nu om het voor haar zo goed mogelijk te laten verlopen. Als je haar nu gaat gebruiken om wraak te nemen op hem komt er een tijd dat ze je dat kwalijk gaat nemen.

17. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    Of ik hier uit zeg dat ik me kind bij de vader weg houd ??
    zowiso is t normaal gesproken om t weekend bij papa , nou nu is t 2keer in de week
    en daar wil ik dus 1 keer in de week van maken , maar volgens jullie ben je gelijk een slechte moeder ,

18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    welnee geen slechte moeder, ik kan je enigszins wel begrijpen (van wat ik lees)
    en op een forum kan je nooit alles zo over laten komen hoe het in werkelijkheid is, want het is het verhaal in een notendop en er zijn legio zaken die zijn gebeurd, gezegd, er zitten gevoelens bij etc, en ja mensen reageren op hoe het overkomt bij hun, dat is het kutte van internet.
    maar je ex heeft die hobby, en nooit geen tijd voor jou/julie, maar hij heeft wel tijd voor jill in het weekend en 2x door de weeks?
    hoe doet ie dat dan, waarom kon die die tijd niet vrijmaken toen jullie een relatie hadden?
    want dan hadden jullie ook tijd samen gehad toch.
    je zegt wanneer hem het uitkomt.. betekend dat dat hij jullie kindje maar 'ff' wil zien zo even tussendoor? want dan had ik ook gezegd, bekijk t maar en neem vooral alle tijd die je nodig hebt voor jezelf en je hobby.
    sorry hoor, wij kunnen onze plicht als ouder ook niet even opzij zetten tot wanneer het wel uitkomt :(

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb niet beweerd dat je een slechte moeder bent.

Ik vind alleen wel dat je je kind niet als "wisselgeld" moet gaan gebruiken. Je beweert zelf dat hij haar maar 1 keer per week krijgt, zodat hij zelf eens kan voelen hoe het is om alleen te leven?!?!?!? Dan begrijp je toch ook wel hoe dat over moet komen.

Ik ben zelf kind van gescheiden ouders, die elkaar werkelijk het licht niet in de ogen gunde. Met name mijn moeder had een groot probleem met mijn vader. Maar nooit, maar dan ook echt nooit, hebben ze ons ertussen gezet. Alles wat met ons (de kinderen dus) te maken had, werd beschaafd afgehandeld en overlegd en met ouderavonden zaten ze ook keurig naast elkaar, zij het met een flinke armlengte afstand :rolleyes: . En dat heb ik altijd bijzonder bewonderenswaardig gevonden. Mijn moeder was zelfs 1,5 maand geleden op de begrafenis van mijn oma (mijn vader's moeder) terwijl oma en moeders elkaar dik 20 jaar niet meer gezien hadden. Maar ze was er voor ons kinderen. Wraak is namelijk een "makkelijke" emotie, het kost minder moeite zeg maar. En dat wil je je kind echt niet meegeven, lijkt me.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    :thumup: Good post

Deel Deze Pagina