Ik blijf v hem houden maar moet ik dit pikken??

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door OnlyMom, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OnlyMom

OnlyMom Lid

28 apr 2009
    11
    0
    0
    Hey hey,

t is idd moeilijk dingen over telaten komen via internet
    ons dochtertje dat altijd op maandag & woens naar zijn ouders en hun passen altijd op
    dat is al op t moment toen ze uit me buik is gekomen. en ze zijn er echt super voor
    Mijn vriend daar in tegen die ook nog gewoon net als ik bij zijn ouders woont
    werkt in ploegen diensten, dus als Jill onze dochter op maandag of woensdag bij oma& opa is ( bij zijn ouders thuis ) kan papa er ook op letten als hij vrij is . maar K weet dat als hij thuis is echt niet een hele dag samen met ze dochter dingen gaat doen , dat is hooguit een paar uurtjes , dan geef hij jill weer aan ze ouders en wil hij ze eigen dingen gaan doen
    Fitnisse,vissen voeren,naar de kroeg,vissen ... ENZ Ook al maakt dat me niet veel uit en doet t er niet zo toe . Maar toen we een relatie hadden en we dan meestal bij mijn waren omdat we samen de zolder samen hebben , was hij er ook niet veel , hij was er wel maar dan voornamelijk savonds na etens tijd en smorgens rond een uutje of 10 was hij weer weg
    Ook al heeft hij vrij , Nou vind ik dat niet echt zo heel tof van hm . Plus hij gaat dus vaak vissen , als hij vrij heeft ... maar echt leuke dingen doen met ons heeft hij 1 keer in die tijd gedaan , we gaan zaterdags wel eens naar zijn vrienden dan slaapen we bij hem thuis en ligt jill bij zijn moeder in bedje of mijn ouders passen op

2. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Meis,

Ik vind (mijn mening) dat je het over het algemeen goed doet! Je houdt van je kleine meisje en wil het besten voor jullie 3, maar het is moeilijk als hij daar blijkbaar nog niet klaar voor is.

Ik vind eigenlijk dat je beter je energie in jou en de kleine kan steken voor een consequente en stabiel leven. Je kan hopen dat hij ooit veranderd, maar ik denk dat je beter met zijn 2tjes door kan gaan en zolang er geen ander partner voor jou is die jullie 2 wel verdient, hem de kans geeft als hij wil bewijzen dat hij er klaar voor is en samen met zijn hobby's volwassen wordt en ook goed voor jullie zorgt!

Deze website is juist zo mooi om mensen te steunen en om steun te krijgen! Ik denk misschien dat je soms wat negatieve reactie's krijgt omdat je jezelf niet zo goed of een beetje kinderachtig (sorry bedoel het niet rot hoor lieverd) formuleerd. Ik vind dat je heel geduldig overkomt en het lijkt me niet niets om het eigenlijk in je eentje te moeten doen, dus kop op meid, als hij het niet is is er wel een andere geweldige vent voor jullie, zolang je het zelf maar inziet dat hij op dit moment niet goed genoeg is voor jullie, maar je dit zeker wel van een andere man kan krijgen.

Maar ik weet zeker dat je het ook heel goed alleen aankan met je ex als weekend papa :)

Liefs Charis

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Het gaat helemaal niet over wie zich klem wil zuipen en of dat wel of niet goed is. Daar heb ik ook nog wel een mening over, maar dat doet er nu niet toe.

Het gaat erover dat hij niet wil investering in hun relatie.
    Kunnen we het zuipen even laten voor wat het is en TS adviseren over het daadwerkelijke probleem?

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah wat is die vent Kinderachtig en Egoistisch,. ik snap niet dat je het zolang met hem hebt uitgehouden...

normaal zou je zeggen dat je als vader zijnde Juist tijd met je kind en vriendin wilt doorbrengen.. en zo te lezen maakt het hem helemaal niets uit, hij neemt jullie maar gewoon voor 'erbij'.. zijn leven staat op nr 1 en dat is het dan,..

en ik snap heel goed dat jij dat juist wel allemaal wilt,, maar meid het heeft geen zin als hijzelf niet inziet wat goed is voor zijn relatie, en wat de relatie juist naar de klote helpt.,.

volgens mij maakt het hem zelfs geen reet uit hoe jij je voelt of als hij leuke dingen met zijn kindje kan doen..

ik zou zeggen, zet die vent uit je hoofd,.. je zal altijd wel in zijn buurt zijn, omdat hij de vader is van jou kindje,, maar meid, je bent toch wel veel meer waard, dan hij jou behandeld..
    zorg dat je over hem heen komt, en zoek een leuke vent die wel tijd en energie heeft voor jou en je kleine,, inplaats van alleen vissen en zijn vrienden

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ik heb net dit topic doorgelezen, en ben het eens met wat een aantal moeders hiervoor al heeft geschreven,

Jou kindje is het allerbelangrijkste en moet altijd op nummer 1 staan, volgens mij vind jij dit zelf ook.
    Jou ex moet denk ik nog een beetje gaan wennen aan het feit dat hij vader is,ook komt het op mij over dat hij absoluut nog niet volwassen is maar eerder een puber die absoluut niet weet wat het woord verantwoordelijkheid inhoud en ik denk zeker dat je beter af bent zonder hem en idd dat hij een weekend papa wordt voor jullie meisje.
    Ik wens je heel veel sterkte toe, want dit is een hardstikke moeilijke situatie en het vergt veel energie om hier tot een goede oplossing te komen,met duidelijke afspraken.
    Succes!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb het hele topic niet gelezen, maar je stelt een vraag als topic opener waar ik op wil reageren..

je zegt, Ik blijf van hem houden, maar moet ik dit pikken?

ieder mens heeft een eigen referentie kader waarin alleen jijzelf je eigen grenzen kunt aangeven.. Als iemand over die grenzen heengaat, kun jij 3 dingen doen.. 1* Het accepteren en je grenzen verleggen of 2* aangeven dat iemand over je grenzen is heengegaan en dit aan hem laten weten, zodat de ander er rekning mee moet houden of 3* voor jezelf duidelijk zijn en bij je eigen grenzen blijven en het niet accepteren en hier actie op ondernemen door bv bij iemand weg te gaan( ken het topic niet, dus weet niet precies wat je zou willen)..
    maar die keuzes heb je, je moet alleen voor jezelf nagaan in hoeverre iemand over jou grens heengaat, dat staat los van het feit dat je van iemand bljft houden.. Je kunt nog van iemand houdeh al slaat hij je elke week verrot.. Dan is het aan jou om naar je eigen grenzen te kijken.. en ik denk aan je titel te zien, dat iemand je geen antwood kan geven, wel adviezen, maar dat jij zelf diegene bent die bepaald waar je grens ligt... Zo leer je ook goed om voor jezelf op te komen omdat voor jezelf helder is wat je wel en niet accepteerd :) Succes ermee ! :)

ps, luister je niet naar je eigen grenzen, en blijft iemand over jou grenzen heengaan zul je vroeg of laat hier last van krijgen, en zo te zien heb je dat al anders kom je niet met deze vraag.. :x

Deel Deze Pagina