Ik blijk vocht achter m'n trommelvies te hebben. Ben zo duizelig hiervan!Iemand tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hallo allemaal! Van de week heb ik een topic geplaatst over het feit dat ik de hele dag heel zweverig ben in m'n hoofd.. Vanmorgen naar de doktersassistente geweest, die wat achter m'n trommelvlies zag; troep/vocht.. Hoe je het ook wilt noemen! Dat drukt dus tegen m'n evenwichtsorgaan aan en daarom ben ik de hele dag zo licht in m'n hoofd/zweverig/evenwicht kwijt.
    Ik heb weer (!) een neusspray voorgeschoteld gekregen. Ik heb hier nu al 2 jaar last van. Volgende week moet ik weerkomen als het nog niet weg is, dan krijg ik een doorverwijzing naar de KNO-arts, maar heel eerlijk gezegd heb ik hier geen zin in! Tuurlijk, ik wil dolgraag zonder duizelingen door het leven, maar.. heb een kleine meid en wat als ik buisjes o.i.d. moet? Gatsie, daar heb ik echt geen zin in!
    Hebben jullie ook ervaring met duizeligheid bij vocht achter het trommelvlies en hebben jullie tips voor me om de duizeligheid weg te krijgen? Met al dat oorsuizen kan ik wel leven, maar die akelige duizeligheid....!

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Je oor is JE evenwichtsorgaan dus ja met dat problee als je daar mee blijft lopen zal je ook duizelig blijven.
    Vervelend hoor, maar er zit waarschijnlijk niets anders op dan toch naar de KNO..

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb het ook al een tijdje, maar niet zo lang als jij. Denk nu 3 kwart jaar.. ze hadden het ook over buisjes maar kijk het nog wel aan. Ben wel vaak heel doof.

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ben jij ook zo draaierig de hele dag door? Ik word er echt gek van!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou gelukkig niet de hele dag door maar wel als ik buiten ben en vooral omdat ik dan op de kinderen moet letten ofzo. Denk omdat ik dan veel om heen kijk en dan heb ik soms het idee dat ik zowat onderuit ga.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Tatatammm join the club. Mijn buis van eustachius werkt voor geen meter. Dus ik heb ook neusspray gehad. Nasonex ofzo.
    Heb het nu een paar dagen niet gebruikt en gadver, wat ben ik steeds draaierig.
    Vooral als ik buk of mijn hoofd buig.
    Nope, geen fun.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En als je buisjes moet wat dan?
    Zo erg is dat toch helemaal niet

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je zou bij de KNO ook even kunnen laten kijken naar je neusamandel. Als die te groot is, kan troep uit de buis van Eustachius, die van je oren naar je neus loopt, er niet goed uit en verzamelt dat zich dus vaak achter je trommelvlies.
    Bij onze oudste dochter heeft het weghalen van de neusamandel enorm geholpen tegen de oorontstekingen. Zij kreeg ook buisjes, maar die hebben ooit maar 1 keer hun werk hoeven doen, want voor de rest kon alle troep er nu gewoon bij haar neus uit :)

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb geen neusamandelen meer! ;)

10. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Was jij ook hele dag zo draaierig hierdoor? Ik heb het gevoel dat ik scheef loop/hele dag op een boot zit, vooral als ik zit/lig.

11. Partyrocker

Jap herkenbaar... vooral die zeebenen jak.
    Heb het al sinds vanochtend non stop weer.

12. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oké, wat heb jij er verder aan gedaan?
    Ik heb ook oorsuizen erbij.
    Je gebruikt Nasonex? Dat heb ik nu ook, ben ik net mee begonnen.
    Meer tips?
    Heb echt het gevoel dat ik zo uit de achtbaan kom/ dronken ben!

13. Partyrocker

Ja en ik dacht eerst dat het niet werkte, totdat ik stopte!
    En verder, je jezelf er niet TE druk over maken. Dat is namelijk mijn fout, dan word het alleen maar erger. Probeer te bedenken dat als je flauw had gevallen of had moeten vallen, je dat al 10x had moeten doen onderhand :p.
    En goed schoonmaken na douchen, af en toe met een wattenstaafje wil ook wel eens werken.

14. Partyrocker

Ik heb soms oorsuizen, als ik ga liggen bijv. of mijn hoofd op een bepaalde manier hou. Had het net ook weer met dwijlen, dacht echt ff dat ik van mn graatje zou gaan.
    Had net zo goed een paar whiskey op kunnen hebben :p.

15. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoe lang gebruik je die Nasonex voordat het helpt?
    Ik heb altijd oorsuizen, verschrikkelijk!

16. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    863
    113
    home sweet home
    waarom wil je geen buisjes?

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je neusamandel (daar heb je er maar 1 van ;)) kan weer aangroeien, dus ik zou er wel even naar laten kijken!

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vraag ik me ook af.

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Klinkt al tinnitus.. Mijn moeder heeft het al jaren,vreselijke oorsuizen (24/7), duizeligheid en zoals zij het noemt "een raar hoofd".
    Sinds september loopt ze in het UZA in Antwerpen. Ze kreeg een combinatie van 2 pilletjes en na jaren afzien had ze binnen 4 dagen veel meer rust in haar hoofd,ongelooflijk! Ik wil hier eigenlijk mee zeggen: verwaarloos dit niet want met tinnitus ga je door een hel!

Deel Deze Pagina