Ik bloed!

Discussie in 'Miskraam' gestart door hen jel, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    He hallo,

nou ja ik vind het niet heel vervelend hoor om no een weekje te wachten ik heb gelukkig geen bloed weer verloren dus het zal toch met het innestelen te maken hebben gehad denk ik zelf anders was ik nu toch echt wel meer bloed gaan verliezen. heb nog wel vanmorgen even mijn urine bij de ha ingeleverd want heb een beetje het idee dat ik blaasonsteking heb dus daar kan het bloedverlies ook wel vandaan komen. dus dat ook nog even afwachten mag vanmiddag om half 2 bellen.
    dus ben benieuwd heb steeds last van mijn onderbuik niet echt krampen beetje vreemd trekkerig gevoel dus kan misschien wel blaasontsteking zijn. verder voel ik me nog zo zwanger als maar kan ben s'morgens ontzettend misselijk en s'avonds erge last van mij borsten en ontzettend moe. ik heb overdag minder last van mijn borsten dan s'avonds hebben jullie dat ook wel?

nou hou jullie op de hoogte!

Groetjes

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    dat kan natuurlijk ook een reden zijn waarom je wel eerder een echo krijgt, ik (wij) liep ook al bij de gyn en met mijn voorgeschiedenis (langer zwanger zonder wetenschap) heb ik ook al vroeg een echo gehad, en 2 wkn later kreeg ik weer een echo.

dus ja wel of geen echo is gewoon sterk afhankelijk van het medeleven van je huisarts of vk cq gyn.

succes meis ik hoop dat je morgen een mooie echo staat te wachten :)

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik heb sinds gistermiddag last van bloedverlies. Was erg geschrokken toen ik het zag. Heb gelijk naar het ziekenhuis gebeld en mocht gelijk komen voor een echo. Gelukkig zag alles er goed uit, het hartje klopte.. alleen heb ik nog steeds last van bloedverlies, wel iets minder als gister gelukkig.. Gelukkig mocht ik van mijn gyn gelijk komen.. is echt gerustellend, al heb je niet 100% garantie dat het goed blijft gaan..

4. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Dus je had al een kloppend hartje met 5 weken en 5 dagen? Oooo ik hoop zo dat ik morgen ook zo'n mooie echo heb. Fijn dat je gelijk terecht kon zeg. Zei je gyn nog iets over de oorzaak van het bloedverlies?

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Juudje, ja we zagen het allemaal. Je moest wel heel goed kijken en de echocopiste zag het ook. De echo werd dus niet gemaakt door de gyn. Hoop dat ze bij jou ook alles goed zien!
    Heb je nog steeds last van bloedverlies?

6. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Het is bij mij heel raar. Ik heb sinds 10 maart bloedverlies, maar echt heel weinig. En dan weer 2 dagen helemaal geen bloedverlies. En dan ineens weer wel. Maar het is alleen met afvegen, en dan 1 of 2 keer. En het is soms bruin, soms rood. Vandaag weer helemaal niks. Maar het heeft totaal niet op een menstruatie geleken.

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dat is echt heel apart! Pff, wat een onzekerheid zeg.. hier lijkt het alsof het bloedverlies iets meer wordt, ik weet het allemaal niet meer :(

8. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Nee toch? Heb je veel bloedverlies? Wordt het echt veel meer? Erg he, die onzekerheid. Maar ja, als je gisteren nog een kloppend hartje hebt gezien.... Moet het toch nog wel goed zijn?

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Waarschijnlijk was het een ophoping, had in een keer wat meer bloedverlies. Nu is het telkens bij het afvegen en wat op mijn inlegkruisje.. ik moet gewoon geduld hebben.. buikpijn is er ook nog steeds..

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nog even een reactie op een echo als geruststelling:
    Ik heb destijds ook een echo gehad om me gerust te stellen na beetje bloedverlies en heb toen het hartje mooi zien kloppen, was toen 6,5 week, maar helaas is het 5 dagen later toch mis gegaan.
    Zo'n tussentijdse echo zegt dus naar mijn idee vrij weinig. Bij weinig of sporadisch bloedverlies zonder pijn/klachten zou ik dus zelf wachten op de 10-12 weken echo.

11. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    ´pfff dat je ze zoalng laten wachten zeg ..
    Zou gek worden van onzekerheid.

Sterke meid

12. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik heb hetzelfde , ben 6,5 week zwanger en gisteren een echo gehad. heel actief hartje gezien. nu ben ik vandaag heviger gaan bloeden en is het ook rood, eerst was het nog bruin. ben zo bang dat het toch fout gaat.

Deel Deze Pagina