ik brak net

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Shaylen, Apr 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

@Danabelle mijn dochtertje is 1 jaar :)

@Ellen, ik bedoelde niet nu zelf de oefeningen doen maar eigenlijk zelf mijn dochtertje vasthouden als de fysio er is, dat de fysio haar niet vasthoudt maar ik tijdens de oefeningen omdat ze nogal overstuur raakt bij de oefeningen, ik kan alles met haar namelijk, bij mij vindt ze het al gauw best.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke dan begreep ik het verkeerd sorry.
    Ja dat is denk ik een goed idee om te doen. Helemaal als het om een nieuwe fysio gaat vind je dochter het denk ik wel fijn als jij haar vasthoudt.
    wat heeft ze precies als ik vragen mag?

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ze is een jaar en kan alleen nog maar op haar rug liggen, ze loopt mentaal en fysiek achter in ontwikkeling omdat ze ziek is.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid je heb super gehandeld, al had ik het al eerder gedaan denk ik.
    Je wil het beste voor je dochter en met fysio hoop je dat ze wat meer gaat ontwikkelen maar niet op de manier die je "oude" fysio deed.
    Een baby zo overstuur maken is niet nodig.
    Die dame had duidelijk weinig gevoel met omgang van baby's

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Shaylen heb je al een andere fysio gebeld/ een afspraak gemaakt? Ik hoop dat je snel iemand vindt die beter met je dochtertje kan omgaan en haar op een prettige manier kan stimuleren in haar ontwikkeling.

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja ik heb al een afspraak staan met een andere fysio, deze komt aan huis, mij benieuwen.

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    fijn dat je een andere hebt en je zal merken dat je dochtertje het bij huis prettiger vind.
    Mijn zoon was toen ook een jaar en liep ook erg achter motorisch. en binnen 3 maanden was er duidelijk verbetering en naeen half jaar ongeveer kon hij alles zelf wat hij moest kunnen.
    suc6

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Het betekend dat je heel veel van haar houdt, dus dat ik hardstikke goed juist!
    Fijn hoor een fysio aan huis,dan is ze in haar vertrouwde omgeving. Hopelijk is deze vriendelijker.

Liefs Miek

Share This Page