Bijna testen!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wie mag ook bijna testen? Oeehhh ik moet me inhouden hoor om niet eerder te gaan testen:D

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Spannend he!! ;) Ga je zaterdag of zondag testen?? Ik mag volg. week wo of do. pas. Kan natuurlijk wel vroeger, maar moet mezelf wel inhouden...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zaterdag.....! Zo spannend he....:D

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Tis eigenlijk heel niet goed voor een vrouw.. t wachten enzo.. Gelukkig temp ik er ook bij nu, dat vind ik wel een "geruststellend" gevoel, hopelijk blijft tie zo..

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik vind het ook heeeel spannend! Kiwi, wij lopen precies gelijk :D

En Lov, je kan het!! Je hebt je nu al goed ingehouden dus die paar dagen kunnen er best bij!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat tempen is handig he! Vindt ik voor mij niet nodig...als het nu
    langer zou gaan duren wel.

Ik heb nu het zeurderige gevoel alsof je ongi wordt en dat maakt me erg onzeker! Wil zo graag zwanger zijn!
    Maar we wachten af .....

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@isabel dank je je hebt gelijk !:D

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Lov, dat is waar. Die paar daagjes moeten ook nog wel lukken! Beetje afleiding zoeken.. denk ik. Zeker de laatste voor je testen is het eigenlijk niet best hier op ZP in te loggen haha..

@ Isabel, ja wij lopen inderdaad gelijk! Wanneer ga jij testen dan?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahahahah...nee eigenlijk niet........maar ja verslavend he hahahah

10. Nyna

Nyna Niet meer actief

Als ik jou was, had ik al een kruidvat 2v5 gedaan :D knap dat je je kunt inhouden, succes!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja knap he:D

12. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Dat zou voor mij juist geruststellend werken. Ik had bij mijn vorige zwangerschap onwijs last van menstruatiekrampen zonder bloed.. dat heb ik nooit, heb altijd als ik een krampje voel ik ook direct bloedt. Hoe zat dat bij jou?

Ik duim voor je dat het raak is!

Ik ga denk ik wachten tot NOD.. maar ik vind het wel heel moeilijk hoor :p Ik heb ook 7 testen in huis die m'n naam nu al roepen maar dat gaan we natuurlijk sowieso niet doen op 7 DPO haha :p

Heb jij al last van kwaaltjes?

13. susan84

susan84 Niet meer actief

Spannend meiden! Ben erg benieuwd voor jullie. Ik moet nog een weekje langer wachten. Zou het liefst nu gewoon een week even niet op deze site komen, maar wat je zegt zo verslavend. Vooral nu ik vakantie heb. Volg week weer werken, dat geeft meer afleiding :) met welke test beginnen jullie? Kv 2v5? Geeft die eerder een positieve test dan de digi van cb?
    Zijn jullie ook vrij? Ik zou zeggen ga lekker shoppen, geeft ook goede afleiding, hihi

14. susan84

susan84 Niet meer actief

Ps mn banner klopt niet meer. Heb mn eisprong al duidelijk eerder gevoeld met dag ervoor posi ovutest. Fijn onregelmatige cyclussen;) maar daar hebben de meeste last van denk ik

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja dat ZP is echt heel verslavend! Moet soms gewoon ff snel kijken. hihi.. erg zat!

@ Isabel, heb er geloof ik 5 van KV liggen en nog een aantal van ZW& kids welke je wel 6 dagen voor NOD kan doen.. we maken het onszelf ook niet echt makkelijk he? Mijn buik is eigenlijk met uitzondering van de eisprong heel rustig, ik slaap wel heel slecht sinds mijn eisprong, ben 's morgens echt misselijk, en heb last van hormonen, nou nou nou.. pff.. mijn man wordt er helemaal mesjogge van haha.. heb op 4dpo ook dip gehad in mijn temp, was wel grappig! jij dan?

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hey, hier ook! dinsdag is mijn NOD (over 5 dagen dus, banner klopt niet helemaal) maar we gaan iig zondagochtend (2 dagen voor NOD) een testje wagen omdat mijn man daarna een paar dagen weg is.. we hopen natuurlijk dan al een (heel) licht positieve test te mogen zien. Spannend weer!

Al heb ik ook wat symptomen die ik herken als bijna ongesteld worden..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja je voelt je alsof je ongi wordt...dat is wat iedereen zegt he....

ik heb 2 weken geleden krampen gehad....hopelijk ei....en nu voel ik me alsof ik ongi wordt....

testen...ik heb de kruidvat om te beginnen...heb ik een posi test koop ik de cb test

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

spannend!!!!
    Ja ik duss ook maar als je zwanger bent voel je je ook zo he;)

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Spannend ladies! Ik volg jullie ;)

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dames,

Dit is indirect aftellen tot je nod en dus de testdatum. Hier hebben we de nod topics voor, dus dit topic sluit ik :).

Deel Deze Pagina