Welke luiers gebruiken jullie??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stephaniesv, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar welke luiers jullie voor je kindje gebruiken en waarom?
    Ik gebruik zelf Pampers Baby dry omdat deze snachts niet doorlekken.
    eigenlijk verschoon ik onze dochter overdag te veel waardoor ik misschien ook een andere luier zou kunnen gebruiken.
    bedankt voor jullie reactie.

2. Ik gebruik Kruidvat-luiers. Eigenlijk omdat ik een pakket van de Kruidvat had gekregen en daar zat een pak luiers in en die bevielen goed en waren een goedkopere prijs dan Pampers. Dus vandaar :)

Ik hoor ook goede verhalen over de luiers van de Lidl, die zijn nog goedkoper, maar ik ben best wel merkentrouw dan, denk ik ;)

3. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Meestal Pampers Active Fit. De laatste week Pampers Baby Dry gebruikt en iedere ochtend is de romper van meneer helemaal nat. Vind persoonlijk de Active Fit dus beter dan de Baby dry.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Bij mn dochter eerst altijd Pampers Simply Dry gebruikt. Maar bij maat 4 overgegaan op KV en dat beviel toen prima. Nu voor de kleine dus ook gewoon Kruidvat ingeslagen.

5. Tamar86

Tamar86 Lid

30 jun 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    S nachts baby dry en overdag jumbo (nog goedkoper als KV) en bevallen prima.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben alleen te reden over de Active Fit. Ik had vorige keer Baby adry gekocht, maar m'n dochtertje had voor het eerst in de ochtend lekkage en een kletsnatte romper

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik gebruik lidl luiers. Maar ik moet zeggen dat ze een nieuwe verpakking hebben en de luiers dunner zijn geworden dl vaak doorlekt. En zl moet ik ook 's nachts echt een schone luier geven omdat hij anders doorlekt. Nou komt hij 's nachts nog voor een voeding dus dan maakt het niet heel veel uit. Maar ben wel nog op zoek naar een luier die hij gewoon de hele nacht om kan houden.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik gebruik hier eigenlijk al vanaf het begin Kruidvatluiers. Heb 1 pakje pampers gehad uit een cadeaudoos, maar vond kruidvat net zo goed werken, dus toen voor de goedkoopste gegaan.
    Nooit problemen mee gehad, soms 's morgens een enkele keer nat, maar dat komt omdat meneer op zijn buik slaapt.

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor dochter begonnen met Pampers (de groene (baby dry?), die vond ik toen veel zachter voor die kleine baby billetjes dan de kv-luiers. De overstap van maat 3 naar 4 verliep niet vlekkeloos bij pampers, lees veel ongelukjes met doorlekken. Toen overgeschakeld naar kv-luiers en dat beviel.
    Nu gezien dat kv-luiers de afgelopen 2 jaar ook een stuk zachter zijn geworden, dus voor de nieuwe baby gaan we meteen voor kv-luiers.

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanaf maat 4 hier de Kruidvat luiers.
    Daarvoor Pampers (eerst new baby, daarna babydry en daarna active fit).

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Kruidvat en Aldi.

Pampers vind ik stinken.

12. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Eerste maand Pampers, daarna Kruidvat. Deze zijn ook heel zacht en bevallen erg goed.

13. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier ook. Op de crèche gebruiken ze Etos. Die vind ik stugger en meer stinken.

14. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Alles behalve Lidl en Pampers... Lidl vond ik te dun en lekken makkelijk door en Pampers voelen klam aan de buitenkant dan lijkt het net of de luier doorgelekt is en de kleertjes en slaapzak stinken dan (dit is met alle andere luiers niet)

15. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Dat klopt van dat stinken, dat heb ik ook met pampers! Welke luiers hebben dat stinken niet?

16. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag Pampers simply dry, scheelt aanzienlijk in prijs en nog nooit doorgelekt... Een prima luier dus :) En s nachts wel baby dry, voor de zekerheid ;) Met Etos babyzegels spaar ik voor 5 euro korting op een pak baby dry, en dat scheelt ook weer!

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Overdag lidl en nacht pamper baby dry.
    Pamper overdag werkt niet, elke poepluier lekt op de een of andere manier door, en lidl werkt s'nachts niet altijd, dochter kan erg veel drinken.
    Alles geprobeerd, maar dit is de oplossing :)

18. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Overdag pampers active fit en s'nachts baby dry.

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nooit meer pampers, veel te duur en de kwaliteit vind ik echt helemaal niet goed.
    ik gebruik kruidvat en soms een uitstapje naar aldi/lidl, maar kruidvat zweer ik toch bij, oja en bumblies zijn ook wel goed

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij dochter heb ik eerst pampers baby dry gebruikt. Bij maat 4 overgestapt op Lidl en alleen in de nacht baby dry, en bij de overstap naar maat 5 op een gegeven moment helemaal overgestapt naar Kruidvat. Die sloten beter aan en bij Lidl poepte ze elke keer langs haar luier heen.

Bij zoon een klein poosje baby dry, ik denk alleen maat 1 en 2 en daarna overgestapt naar kruidvat. Die bevallen me erg goed.

Ik vond pampers echt stinken:(

Deel Deze Pagina