willen jullie meekijken op de foto in mijn foto album. deze is gemaakt met 27 weken. wat zien jullie erin? meid of een knul? het kind ligt met de benen wijd en je ziet een " omgekeerd hartje" dat kunnen zowel schaamlippen als ballen zijn. wat denken jullie?
de echoscopist zei wel wat hij dacht dat het was, maar dat zeg ik hier nog niet om ht neutraal te houden. even kijken wat jullie denken is er misschien iemand die eenzelfde of soortgelijke foto heeft en wat was uiteindelijk het geslacht?
Ik denk ook een jongetje, want schaamlipjes zien er ook anders uit. Bij ons zag je na een hoop gedoe toch echt drie wat bredere witte streepjes.
maar de foto is wel van 27 weken. en niet van de 20 weken echo bij 27 weken is er toch geen sprake meer van streepjes, maar van echt vlees, zeg maar.. of heb ik het mis?
ik ben een beginnende kijker haha, en heb het lang niet altijd goed maar denk dat dit een jochie is.....Ben benieuwd!
Jeetje deze is echt lastig!! Ik neig nu naar een jongen, omdat het op een balzakje lijkt. Heb je geen echo van rond de 12 a 14 weken?
ik heb wel een echo van 14 weken maar daar staat geen geslacht op. ik kreeg van die sukkels alleen foto's met of een handje of een voetje of een hoofdje en geen 1 foto van het gehele lichaampje
Ik denk een meid. Bij ons manneke was zag je echt een grote balzak hangen en een piemepltje eraan en hierop zie ik toch meer lipjes zeg maar.
toch grappig dat 4 van jullie meisje zeggen. ik denk het zelf ook hoor, en de echoscopist dacht het ook. maar toen mn zus de foto zag vond ze het toch op ballen lijken. door haar ben ik nu aan het twijfelen. ik had al zoveel meidenkleding gekocht en als het toch een jongen blijkt zit ik met die spullen. een meid is meer dan welkom omdat ik al een jongetje heb. maar mocht het een jongen zijn dan ben ik ook blij. zijn er nog dames die een kijkje willen nemen en willen zeggen wat ze denken?
Ik denk een meisje. Bij ons zag het er anders uit, je zag echt duidelijk de balzakjes en een piemeltje.