Heel veel sterkte! Ik heb vrijdag m'n echo met 7 weken, ook erg spannend. Met 5 weken een echo gehad en daar was een vruchtzakje op te zien.... Ben zo benieuwd, maar ook zoooo bang dat het fout gaat....
Lieve meiden, Dank jullie wel voor je medeleven. Dat doet me echt goed! Voor de nog maar kort zwangeren we gaan er vanuit dat het bij jullie gewoon allemaal goed is! Geniet ervan! Liedje
ooohhh liedje, ik lees net je topic, wat vreselijk voor jullie. had zo gehoopt dat het goed was. ik wil je heel veel sterkte wensen. ik denk aan je.
Lieverd ik heb gisteren het zelfde bericht gekregen ik moet het nu gaan opwekken met cytotecht heb om een curretage gevraagd dat was niet mogelijk omdat het zo klein was 5,3 week. En het was 5,6 week het is ingeslinkt dus of dat kon? Het is vreselijk ik weet wat je door maakt meid. En aagaath ook voor jou heel veel sterkte allemaal een dikke knuffel van een lotgenootje Wilma
Ik was er al bang voor Wilma .......Ik hoop voor je dat de cytotec werkt ..Bij mij heeft het tot 2xtoe niks gedaan ....... Sterkte meid !!!!1 dikke kknufffeelll
Hey, Wilma, wat jammer ook voor jou! Ik heb maandag een curretage maar merk net dat ik al bloed aan het verliezen ben. Ik hoop zo dat het niet vanzelf gaat. Vorige keer is de curretage me 'wel bevallen' . Ik had er totaal geen pijn aan en daarna ook weinig bloedverlies. Sterkte! En andere meiden echt super bedankt voor het meeleven!
Liedjepiedje, Vreselijk, wat ik nu lees.. Ik wil je heel veel sterkte wensen, met alles wat er is gebeurd en nog komen gaat... Denk aan je.. Liefs Gonny