is dit het begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jesje1982, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo meiden

even een vraagje:

ik heb sinds vannacht wat steekjes en krampen een beetje onderin en in het midden van mijn buik. maar niet regelmatig ofzo, ze komen en gaan. ook heb ik lage rugpijn en een zeurderig gevoel in mijn benen. nou had ik vannacht wel diaree(sorry:)) zouden die krampen en steekjes daarvan zijn of zouden dit (voor)weeen kunnen zijn?
    ook heb ik sinds gisteren enorm veel maagzuur.

alvast bedankt voor jullie reacties

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Het zit ongetwijfeld te rommelen maar zegt helaas niets over het verloop, het kan natuurlijk doorzetten maar het kan ook rustig zo een paar weekjes door rommelen.
    Succes in ieder geval!!!!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Deze klachten heb ik nu ook sinds een weekje en bij mij is het echt voorwerk want voorlopig zit de kleine nog lekker veilig in mijn buik ;)
    Hopelijk is het voor jou wél het begin! :)

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb er s nachts ook al een paar dagen last van..het zijn echt voorweeen denk ik hoor..komen idd niet met regelmaat doen niet heftig pijn maar genoeg om niet te kunnen slapen gaan ook gepaard met harde buiken bij mij.....maagzuur heb ik helaas al weken last van..
    maar idd wat de voorganger al zei het zegt niets over het verloop..

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

irritand he.. dat er niet een briefje mee komt waar op staat, dit is het echte begin! haha ik heb namelijk zelf ook bijna dezelfde klachten als jou... en hoop ook zo dat dit het begin is! maar toch hou ik in mn achterhoofd dat dit ook zo nog weken door kan rommelen.. gisteren nacht weeën en kon niet op mn rug liggen.. Gister werden rond etens tijd en tijdens eten mijn weeen streker... maar wel kort en onregelmatig.. toch is het ook weer af gezakt. vannacht wel weer een goede nacht opzich gehad, maar vanmorgen weer met ongi buikpijn opgestaan... ook is de laatste dagen het zuurbranden weer meer geworden..
    We zitten met zijn allen rond dezelfde tijd zie ik.. Vast een kleine aankondiging van onze baby's ... joehoe.. kom er over een tijdje wel uit.. maar nu nog even niet.. Succes!!!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja denk nu zelf ook dat het voorween waren, aangezien de krampen en steken weer weg zijn. heb nog wel last van mijn benen en onderrug. ach ja we wachten wel gewoon af he? meer kunnen we niet doen!

Deel Deze Pagina