ik dacht dat ik niet goed werd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sonya one love, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nu heb ik me toch wat meegemaakt. ben vanmorgen ruim 2 uur bezig geweest voor naar de wc te gaan voor een grote boodschap :oops:
    ik kan eeeerg slecht en ik werd er misselijk en zelfs duizelig van....ik snap niet wat ik er nog aan kan doen...ik eet al peperkoek, drink veel en vezelrijke produkten. maar ik hoop dit NOOIT meer te hoeven meemaken. voel me er nu nog beroerd van...heeft iemand tips voor mij?

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och jeee meis, wat naar! Das echt veels te lang en je kan zo makkelijk aambeien krijgen....ik had er ook erg last van maar sinds ik iedere dag een kom allbran neem en roosvicee laxo gaat het veel beter! Hoop dat het gauw gemakkelijker gaat!

Liefs

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Roosvice laxo?

Een middeltje vragen aan je HA?

Wat vervelend voor je zeg, :(

succes

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Roosvice laxo heeft mij ook erg geholpen. In elk geval je helemaal suf drinken en vezelrijk blijven eten. Peperkoek stopt trouwens, dus dat zou ik niet gebuiken. Wat ook goed helpt zijn gedoogde pruimen....dan ga je wel hoor!

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik had het ook rond die tijd maar na een paar weken was het gelukkig voorbij.

Ik dronk Laxo roosvicee, veel kiwi's en roggebrood. Maar als het echt niet gaat dan moet je dat wel ff melden bij de VK. Ik ging 1 keer per week en zat ook te persen als een gek.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    er bestaat ook een middeltje wat kleine kindjes krijgenom ontlasting dun te houden, das van vsm! maar vraag het even na bij je huisarts of dat iets is...
    dit middeltje mag je in principe van baby af aan gebruiken dus mischien kun jij dat nu ook gebruiken!

verder tips die wij op het werk gebruiken+
    *smorgens een flink glas lauw water
    *peperkoek Ʈdd
    *bruin brood...
    *als je van bannaan kan poepen, dat eten
    *roosvice laxo....

uhm tja kan er ff niks bijverzinnen...

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    tja misschien eerst toch een klisma (microlax)

Dan is het er iig uit!
    Dan beginnen met veeeel drinken en vezels.

Bij de apotheek kun je van die zakjes krijgen, legendal heet dat, werkt ook goed! mag je ook gebruiken tijdens de zwangerschap!

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Veel appelsienen, pruimen, speculoos en bruin brood, dat helpt bij mij (en bruin brood, appelsienen en pruimen zijn nog gezond ook!)

9. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Twee kiwi's op een lege maag 's ochtends helpt echt...door die pitjes die er in zitten.

Marijn

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Dit is echte de beste tip ever!. Werkt super!

11. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    had poeder gekregen van de ha, andere hielp bij mij niet....

12. Niet meer actief

olijfolie en sinaasappelsap werken laxerend

verder eet ik elke ochtend een kom creusli met melk en bij mij helpt dat erg goed ook, ik ga gelukkig elke dag

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bij mij werkt alleen maar lactulose stroop (recept van huisarts), al die andere tips hebben bij mij helaas niet geholpen.

Maar ik lees dat je ook een klisma mag?

14. Niet meer actief

dat viel mij ook al op :(:

15. Niet meer actief

Ik gebruik als het nodig is Lactolusesiroop,kan je veilig gebruiken tijdens de zwangerschap en kun je zo halen bij de apotheek.

Liefs, Tanya

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Dit had ik vorige week net hetzelfde,gelukkig is sindsdien alles weer in orde.

Wat mij erg geholpen heeft was sinaasappelsap drinken en een paar bananen eten.
    Kiwi's mag ik niet eten,jammer genoeg.

Sterkte meid!

17. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

bedankt voor alle tips..nou ik ben alvast begonnen met de roosvice laxo en de peperkoek, morgenvroeg drink ik een glas lauw water.. heb er nog steeds buikpijn van..bah ben zo bang om te gaan eten want als ik al denk dat ik weer naar de wc moet ..auw auw

18. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik had er de afgelopen twee weken ook erge last van.
    Nu eet ik 's ochtends een kommetje cornflakes met wat melk en het gaat goed.
    En idd. die verse jus d'orange.

19. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Wat mij ook helpt is als je op de wc zit om dan met je voeten wat hoger te zitten, bijv op een krukje. Zo zijn je knieen en benen wat hoger. Ik ging dan wat ontspannen naar achteren hangen en dan ging het eigenlijk vanzelf. Ook al duurt het dan wat lang, soms ( Ben ervaren Crohn-patient)
    succes en niet teveel persen want dan heb je erg veel kans op aambeien.
    Jikke

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja inderdaad kappen met die peperkoek, da's hetzelfde als bananen eten, daar ga je dus niet makkelijker van naar de wc!
    Sterkte meis, is lastig, maar met de tips van de medeforummers moet het toch met een dag of 2 weer goed zijn.

Deel Deze Pagina