Hooooi, vandaag een mijlpaal bereikt...ben namelijk op de helft van de zwangerschap. \/ Ik hoop dat de ander helft net zo voorspoedig verloopt. Ik heb nu nergens last van en hoop ook niet te veel te krijgen Hoe is de 2e helft bij jullie verlopen? groetjes
Geloof me als je op de helft zit dan gaat het ineens zo snel... Althans dat was bij mij het geval ik hoef nu nog maar 11 weken en van de week dacht ik echt WOW ... 11 weken? ik kon ineens niet meer wachten tot het zover is
Ik vond de tweede helft sneller gaan dan de eerste helft. Ik vond het op het laatst wel zwaar, maar ja ik heb eigenlijk heel de zwangerschap overal last van gehad, dus dat is niet te vergelijken.
Die eerste weken gaan idd heel langzaam! Ik ben nu 21 weken en voor mijn gevoel zit ik nu zeker weten op de helft. Stel je voor dat je twee weken moet uitlopen..........
hoi ik moet nog 8 weken en kan haast niet wachten ben zo benieuwd! de tweede helft gaat trouwens wel ontzettend snel hoor. veel succes met je tweede helft
hey tweeling, gefeliciteerd he meid ook ik ben iets over de helft. en hopelijk gaat het snel vooruit en zonder al te veel klachten heb voorlopig ook nog geen last gehad*hout vasthouden* groetjs
Ik vond ook de 2e helft een stuk sneller gaan! Maar nu die laatste dagen pfffff schiet maar niet op.... Heb ook echt zo'n gevoel dat ik die 42 weken wel ga halen!
haha ik moet nog een heel eind! I heb zin in mijn nesteldrang lekker poetsen waar ik nu totaal geen zin in heb! Met mijn eerste heel erg gehad! NU kan je wel alvast wat orrienteren maar het klaar zetten en wassen van de spullen doe je pas veel later! Ik kijk er erg naar uit
GEFELICITEERD! heerlijk he? Goh ik hoop niet dat de tijd nu sneller gaat zoals anderen schrijven! Hier heb ik helemaal geen tijd voor ha ha!