ik dacht dat ik niet goed werd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sonya one love, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Bananen eten Lucia?
    Die werken net opstoppend :S

2. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb die zakjes poeder twee jaar geleden ook voorgeschreven gekregen door mijn huisarts. Dat helpt heel erg goed. Ik had ook erg veel moeite om mijn grote boodschap te doen. Deed zoveel pijn dat ik soms zat te huilen op toilet. Vreselijk gewoon, leek wel alsof ik ...ahum...een blikje eruit moest drukken.
    Dus ik zou even de huisarts bellen en dan krijg je een doosje met van die zakjes en dan heb je totaal geen problemen meer met de grote boodschap.

3. c99

c99 Lid

4 jan 2006
    30
    0
    0
    ook ik had erg veel moeite om van de ontlasting af te komen.
    drink elke ochtend lauw water, grof bruin brood,
    yoghurt met muesli, roosvicee laxo, maar echt helpen deed het niet.
    tot ik gisteren de tip las om 's ochtends 2 kiwi's op de lege maag in te nemen.
    ik kon vanmiddag al, helemaal vanzelf!, zonder enige druk!
    ik weet niet of het nou al door de kiwi's kwam, maar 's ochtends kiwi's eten ga ik wel volhouden en kijken of het echt daardoor kwam

bedankt voor de tip

4. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Het is al een aantal keren genoemd, maar Roosvicee Laxo is geweldig! Was er in 1 keer vanaf!

5. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Oh, ik begrijp het helemaal. Tijdens mijn 1ste zwangerschap heb ik dat ook meegemaakt. Ik kan mij nog herinneren dat ik een keer niet ben kunnen gaan werken, en zat te huilen op de WC. (sorry voor de details die nu gaan volgen, u kan nog wegkijken ;) ...) De ontlasting was halverwege blijven zitten en dat was zo'n pijnlijke druk - mijn man is toen een middel gaan halen bij de apotheek, maar dat hielp maar net. Het was een afgrijselijke pijn.

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    lijnzaadolie, kun je krijgen bij bijvoorbeeld de tuinen of andere natuur pducten winkels! Elke ochtend een lepel in de yoghurt of iets dgelijks! Helpt goed!

Deel Deze Pagina