Zwanger en rond ongi periode bruinverlies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kat, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik was 5 dec. de laatste keer ongi, nu zou dus eigenlijk weer die periode moeten zijn.

Nu is mijn vraag komt het vaker voor dat je rond je ongi periode bruinverlies hebt, schrok me dood. Zit hier nu jankend achter mijn pc.
    Echt een kleine klodder bruin (sorry voor de details), maar ben zo bang dat het mis gaat.

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Kat,

Ik dacht gelezen te hebben dat afscheiding rond de ongi-periode wel vaker voorkomt en niet alarmerend hoeft te zijn.
    Zolang men niet rood bloed vloeit en heftige buikpijn heeft is er niet veel aan de hand.

En gefeliciteerd natuurlijk! :)

Liefs Vanilia.

3. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    dank je vanilia,

Ik heb de verloskundige gebeld en ze zou me maandag bellen als er plaats is voor een echo, dat is al een geruststelling.
    Ze zei idd. ook al als het heftiger werdt met rood bloedverlies meteen weer bellen.

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Ik heb twee weken geleden een dikkeweek bruine afscheiding gehad met zelfs en nacht helder roodbloed. Verder wel wat buikpijn maareer last van mijn darmen. Nu is hetweer normaal en heb nergs meer last van! mijn vk ei dat bruin verlies niet erg is, is oud bloed, zolang je geen hevige krampen bij hebt. dat had ik niet met mijn bloed verlies. Ik krijg nog geen echo, kan as 14 februari naar de vk. dan horen we wel wanneer ik een echo mag. Was toch ok wel nerveus hoor!

Deel Deze Pagina