Wel zwangerschapssymptomen, maar niet zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sem1992, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb twee weken geleden last gehad van een innestelingsbloeding (althans daar ging ik vanuit).
    Het was een bloeding alleen bij het afvegen en het wisselde van rood, roze naar bruin.
    Daarna was ik 1,5 dag ongesteld geworden tot vorige week woensdag.
    Nu heb ik sinds vorige week woensdag last van zwangerschapssymptomen. Vermoeidheid, mijn tepels zijn groter, er zitten bultjes op mijn tepels, ik moet heel vaak plassen, ik ben erg humeurig en erg misselijk.
    Vanmorgen voor de zekerheid toch maar een test gedaan, die was negatief. Waar komen die symptomen dan vandaan? Hopelijk weten jullie meer.

2. louan

louan Niet meer actief

Ben je al lang van de anticonceptie af? Kan van ontpillen zijn. Kan van een naderende eisprong zijn. Waarschijnlijk dus iets hormonaals.

3. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Ik ben al een half jaar van de anticonceptie af. Overigens was er bij de test vanmorgen een heel erg licht plus teken, maar ben ervan uit gegaan dat het negatief was omdat het amper te zien was.

4. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Misschien anders vandaag of morgen nog n keertje testen voor de zekerheid?

5. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik zou een nieuwe test doen met een predictor, die geven wel echt mooie duidelijke streepjes waar je bijna niet over kan twijfelen.
    Maar als je 2 weken geleden een innestelingsbloeding dacht te hebben, zou je nu denk ik al wel duidelijk positief moeten testen...

6. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Het zou kunnen dat die bloeding een ovulatiebloeding was en dat je nu nog te vroeg bent met testen. Overmorgen nog een keer testen zou ik zeggen :)

7. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Zou morgen een nieuwe test halen en zaterdag testen.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.

En de klachten die je daarna kreeg komen dus van progesteron en niet van hcg ;)

9. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Die "innestelingsbloeding" duurde ongeveer 5 dagen. Ik voel de symptomen nog steeds in mijn lichaam. Misselijkheid wordt steeds meer. Ik denk dat ik toch maar even ga testen voor de zekerheid.

10. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Ik heb net weer een test gedaan en die was helaas negatief. Vond ik wel gek, want ik heb nog steeds dezelfde symptomen als die ik hierboven beschreef. Naya volgende maand maar weer kijken.

11. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw

Tja hoe ook wel vervelend dat is want het komt toch van jouw progesteron zoals Rogijuli al zei.

12. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Wat bedoelen jullie daar precies mee, dat het van de progesteron komt?
    Is het normaal dat je dan 2 weken zwangerschapssyptomen hebt, maar wel negatief test?

13. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Dat hebben wij ook allemaal meegemaakt.
    Als je echt zwangerschapssyptomen hebt gevoeld, dan moet er wel hoeveelheid hcg in jouw urine zitten waardoor de test wel positief moet zijn. Van progesteron krijg je ook precies hetzelfde als zwangerschapssyptomen.

14. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

En waar heeft die progesteron mee te maken Dan? Een komende menstruatie of komende innesteling? Of kan dat een nasleep zijn van de vorige menstruatie? en kan dat 2 weken aanhouden?
    Ik wil graag weten wat er allemaal gebeurd in mijn lichaam.
    En kan een innesteling 5 dagen duren?

15. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik had 5 weken lang “zwangerschaps symptomen” gehad en bleef negatief testen.
    Heb altijd een regelmatige cyclus gehad.
    De dokte gaf aan zolang er geen HCG in je urine zit en je negatief blijft testen ben je niet zwanger.
    Na 5 weken en 1 dag kwam mijn ongesteldheid, had dus gewoon een cyclus overgeslagen.

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik had het altijd vanaf het moment van eisprong totdat ik ongesteld werd.
    Moe, gevoelige borsten, hoofdpijn, gewoon niet lekker.. en als ik dan echt ongesteld werd was het weer over.
    Ik denk dus ook echt dat je last hebt van progesteron (hormoon dat vrijkomt bij je eisprong).
    Die bloeding is dan waarschijnlijk van je eisprong geweest.

17. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Ik heb 5 dagen innestelingsbloeding gehad. 1,5 dag ongesteld en daarna 2 weken lang zwangerschapssyptomen. Dus na mijn 1,5 dag ongesteld kreeg ik die zwangerschapssyptomen. Tot vandaag nog steeds. Daarvoor was het 32 dagen geleden dat ik ongesteld was.

18. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Maar de zwangerschapstesten zijn negatief? Hoe kun je dan spreken van een innestelingsbloeding van 5 (!) dagen? Misschien lees ik ergens overheen maar ik acht de kans dan groter dat je gewoon een menstruatie hebt gehad?

Kris81 vindt dit leuk.
  19. Sem1992

Sem1992 Niet meer actief

Ik heb hierboven ook geschreven dat ik dacht dat het innestelingsbloeding was. Ik dacht hieraan omdat ik het 5 dagen heb gehad. Heel licht roze, bruin, rood bloed bij het afvegen. Niets in mijn onderbroek, geen menstruatiepijn. Toen stopte dit 2 dagen en daarna werd ik 1,5 dag ongesteld. De afgelopen 6 maanden ben ik steeds regelmatig 4 dagen ongesteld geweest en flinke ongesteldheid ook.

20. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

T zou ook in je hoofd kunnen zitten omdat je het heel graag wilt.

Deel Deze Pagina