Stel je niet zo aan zeg,met je 'ik durf bijna niks meer te vragen'. Ik heb je al wat verteld over je korte LF,maar je had gelezen dat dat niets uitmaakte toch?Waarom vraag je er dan weer na?
Ik kan jouw reactie nergens terug vinden waarin je dat verteld. En ik vind eerlijk jouw opmerkingen overal waar k ze tegen kom naar wil je niet meer op mijn topics reageren alvast bedankt!
Je kan der ook blokkeren dan hoef je die vervelende reacties niet meer te lezen ! Dan worden ze niet meer weer gegeven. Stel gerust je vragen, want gelukkig zijn er mensen die wel gewoon normaal en met een beetje respect reageren! 😉
Hoe blokkeer je haar? Want ben het echt zat overal waar ze op reageert komt ze bot over! Weet jij toevallig iets over korte luteale fase?
Je hebt toch je uitleg gehad? Kom nou. Dat iemand niet zegt wat je wilt horen betekent niet meteen dat de persoon bot is.
Ik zoek niet alleen maar 1 uitleg zoek mensen die ook een korte luteale fase hebben en die toch zwanger zijn. Want lees verhalen waar t makkelijk ging en waar t niet makkelijk ging. K zoek meer verhalen dan uitleg. En ze is echt bot hoor ben meer reacties tegen gekomen waar ze zo bot doet is niet gebaseerd op 1 ding
Bij gebruikersinstellingen en dan zie je links negeerlijst wijzigen en dan kan je een naam in voeren die je wil blokkeren! Nee sorry, ik heb daar echt allemaal niet zoveel verstand van en eerlijk gezegd ook niet in verdiept😑! Hoop dat iemand je kan helpen👍🏻! Succes!
Dan lijkt het mij verstandig om even een ander topic te openen waar je je vraag stelt. En tja, ik vind eerlijk en bot wel een verschil.
Beetje jammer dat je nu zo reageert. Pipo gaf je gelijk al een goede uitleg... Als je tegen iedereen zo doet krijg je vast veel reacties. Succes d'r mee
Sorry masr je ' vervuilt' nu een ander topic. Misschien zelf een aanmaken. En eerlijk denk ik dat je alleen leest wat je wil lezen. Pipo heeft erg vriendelijk en als enige op je vraag geantwoord en nu reageer jij zo.. Zeggen waar t op staat is wel iets anders als bot zijn..
Excuus niet goed gelezen. Zal m'n reactie even anders formuleren. Misschien is t handig als je hier een apart topic over aanmaakt. Krijg je op deze vrasg waarschijnlijk meer reacties.
MariamZ ik snap je 'vijandigheid' niet zo goed. Je post iets, mensen willen je helpen en je kan alleen maar geïrriteerd reageren. Ieder heeft zijn of haar mening en die mag gegeven worden. En ja ook door jou Maar ik kan er heel slecht tegen dat als iemand iets zegt wat je niet aanstaat diegene maar afschilderd wordt als bot. Snap dat het rot kan zijn als je reacties krijgt, die je misschien liever niet hoort. Maar post dan niets op een forum, dat is namelijk bedoeld om elkaar te helpen en eerlijke meningen te geven. Het is toch fijner als mensen zeggen kom op meid, je hoeft je echt nog niet druk te maken. Dan dat iedereen zegt oh meid wat ben je toch zielig, daar wordt je toch ook niet beter van? Niet letterlijk zo natuurlijk maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Iedereen wil je alleen maar duidelijk maken dat het misschien nog wel veel zwaarder kan worden als het niet snel lukt. En we hopen allemaal dat het gewoon snel lukt!
Weer iemand die bij een eerlijk en behulpzaam antwoord van pipo gaat zeuren dat ze bot is!? Geef mij maar 100 keer pipo der eerlijke antwoord dan 1 keer een antwoord dat niet klopt. Dat het niet is wat je wil horen is niet echt pipo der schuld dacht ik zo. Een lf van 7 dagen is gewoon echt te kort en ze gaf je tips om het toch ff in de gaten te houden maar dan is ze bot? Jij lijkt een beetje oost indisch blind. Lezen wat je wil en overslaan wat je niet goed uitkomt
Ts, ik had je ook al advies gegeven over je lf in de pb's die je me stuurde. Dat was volgens mij hetzelfde als wat Pipo jou hier later ook vertelde. Temp door en wacht rustig af. Grote kans dat je 7 dagen lf nu maar eenmalig was.