Datgene waar ik bang voor was is uitgekomen. Had sinds 2 weken wat bloedverlies. Vanaf afgelopen donderdag echt dagelijks. Maakte me echt zorgen en was bang dat het niet goed zat. Vandaag bij de VK geweest. OP de uitwendige echo kon ze alleen een zwart vruchtzakje zien. Bij de inwendige echo zag ze in het vruchtzakje iets heel kleins, ons vruchtje. Het vruchtje is gestopt met groeien met 7 weken en 1 dag, vanaf toen had ik ook bloedverlies. Eigenlijk zou ik vandaag 9 weken en 1 dag zijn en dus moest het vruchtje groter zijn en er zou hartactiviteit te zien zijn, maar helaas dat was niet zo. Nu moeten we wachten tot dat het vruchtje vanzelf afkomt, of ik moet kiezen voor curretage. VK heeft me een ineternetsite gegeven waar ik info over dit alles kan vinden. Ik laat het nu maar eerst op me inwerken allemaal. Ben op het moment troosteloos. Ben moe van het huilen en helemaal op en leeg van binnen. Ik weet dat we opnieuw een kans zullen krijgen maar deze gedacht troost me nu niet. Hope
He getver meid. Dit is inderdaad de angst van iedere aanstaande moeder in de eerste paar maanden van de zwangerschap. Ik wens jullie beide heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel van Wendy,
He weg erg. Het is zo'n rotgevoel als je al 9 weken verwacht dat je moeder gaat worden en het blijkt dan ineens niet zo te zijn. Heb zelf in januari hetzelfde gehad, 9 weken, maar bleek bij 8 weken te zijn gestopt. Bij mij was het een hele opluchting toen de curretage was geweest, het voelde toch als een nieuw begin.
He verdorie hope. dat is niet een bericht waar je op zit te wachten... Heel veel sterkte met het verwerken!
Oh meis wat ontzettend naar voor je! Ik leef met je mee. En natuurlijk heb je er nu niets aan dat je nog zwanger kunt worden. Deze zwangerschap is voorbij... Heel veel sterkte met het verwerken!
Oooh nee, meid... wat akelig Heel veel sterkte!! Als je vragen hebt of als je gewoon even van je af wilt praten, doe dat dan gerust. Dat heeft mij heel goed geholpen bij de verwerking van mijn miskramen. Je mag me ook rustig toevoegen aan je MSN-contacten als je het prettiger vindt om privé te praten (zie onder de knop MSNM onder mijn bericht). Liefs, Wendy
Bedankt voor jullie reacties. @wenniepenny, ik zal het in gedachte houden, als ik er "klaar" voor ben. Liefs Hope
Heel veel sterkte Hope! Meer weet ik niet te zeggen. Ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kunt geven.