Echo gehad, alleen vruchtzakje te zien, wat nu?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Adnalie, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi,

Ik wil even mijn verhaal kwijt.
    Op 2 november heb ik (na een aantal dagen een positieve ovulatietest gehad te hebben) een knalpositieve zwangerschapstest gehad. Ik was zwanger!!! Maar ja, hoe ver? Geen idee..... ik dacht adt ik 2 weken daarvoor ongesteld was geweest (welliswaar heel weinig, maar ik wist neit beter)
    Toen ik dus dacht dat mijn eisprong eraan kwam, heb ik ovulatietesten gedaan en die waren 4 dagen op rij knal positief. Raar vond ik, en iemand adviseerde mij een zwangerschapstest te doen. GEdaan en duidelijk zwanger. De streep sprong ervan af.

Gister heb ik mijn eerste echo gehad. Ik had verwacht dat ik op zn minst 6,5 week zwanger moest zijn (2,5 week na die knaltest) en max 8 weken.
    Op de echo was alleen een vruchtzakje te zien van 5 weken. Een klap in ons gezicht, want dat kan niet! Dan zou ik met 2,5 week positief getest hebben!!!
    De echoscopiste zag het niet echt somber in, maar ik zelf wel.
    Dit is toch raar?
    Volgende week mag ik terug, maar ik leef tussen hoop en vrees....

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Och Jolan wat vervelend meis. Het kan idd nog alle kanten op gaan. Zeker omdat je niet zeker weet wanneer je ei enz is geweest. Ik hoop dat je posi nieuws krijgt.

xxx joyce

Deel Deze Pagina