hallo! ik heet "katootje22" natuurlijk niet echt,maar goed je weet nooit of er ook bekende op een leuke site als deze aanwezig zijn en immers mensen uit je omgeving hoeven niet gelijk alles van je te weten omtrent het zwanger (proberen) worden. dit zullen vele van jullie hebben wij zijn nog niet zo lang actief bezig om een kindje te krijgen maar het zal waarschijnlijk wel een lange weg worden. Ik heb geen regelmatige cyclus dus kunnen we eigelijk alleen aan de hand van (veel te dure) zwangerschapstesten te weten komen of het deze maand raak is... dus ook ik zal hier actief te vinden zijn als het gaat om kwaaltjes en :zou het deze keer dan toch gebeuren ? we hopen uiteraard dat het snel gebeuren zal en dat er geen complicaties optreden maar we zullen zien !! Verder wensen we iedereen veel geluk en succes met het krijgen van een kindje !!!! liefs katootje en man
Hey welkom en veel plezier! Misschien het je hier wat aan http://www.premom.nl/ Op deze site ( 1 van de vele) kan je online goedkope zwangerschapstesten kopen.al vanaf 1.75 per 3. Kus Kaatje
jooo bedankt kaatje !! heb gelijk maar effe een stuk of 4 besteld dat scheeld MEGA veel in vergelijking met de winkel (zonde van die 50euro ) zou ik ze nog gebruikt terug kunnen brengen hahahah ? xxx katootje22
haha je kan een poging wagen.. als je het bonnetje meeneemt Scheelt idd een hoop. moet ook maar weer ff een voorraadje inslaan.. ( hopelijk heb ik er maar 1 nodig) Kus Kaatje
ehh allereerst welkom op de zwangerschapspagina. En heel veel succes met zwanger worden!! Maar we hebben hier op de zwangerschapspagina ook een webwinkel he. Hier kan je ook even een kijkje nemen http://www.zwangerschapspagina.nl/shop/ Nogmaals veel succes!!
dank je Jolanda,zal mijn volgende bestelling VAST bij jullie doen ik ben in elk geval blij dat de testen dus kennerlijk ook VELE stukken goedkoper kunnen en das voor mijn portomone wel gunstig als ik een keer een kindje krijg kan ik daar mijn geld aan spenderen ipv al die testen die toch nega zijn xxx katootje