Ik begrijp er even niets van, Ben vandaag 2 dagen overtijd en heb ook al 2 dagen supervage streepjes op de testen. ( kruitvat en zwanger en kids). Moet ze echt schuin houden of tegen het licht en dan is er super licht een streepje te zien. Nu is er sinds vanmiddag 1 drupje bruinverlies gekomen en verder niets. Dit heb ik nog nooit gehad. Heb een zeer regelmatig cyclus en menstruatie komt altijd direct op gang. Mag ik hier nog hopen op een positief testje, of had deze allang positief moeten zijn? Heb overigens ook al een paar dagen lichte buikpijn met vlagen. Ik hoop dat iemand raad weet. Bedankt alvast.
Het kan zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is Streepje is een streepje en zeker als het op 2 verschillende testen te zien is geen bloed geeft moed haha Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen succes
Ik ben het eens met mijn voorganger. Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook regelmatig bruinverlies. Bij een zwangerschap is je baarmoedermond meer doorbloed en kan er dus sneller een beetje bloed ontsnappen. Wanneer dat nog iets langer in jou blijft zitten, dan is het bruin als je het verliest. Dus oud bloed. Wanneer het helderrood is (en dan niet een paar druppels), dan kan het misschien de verkeerde kant opgaan.