Vanaf zaterdag had ik heel erge steken in mijn vagina. Ook last van kramp in mijn rug. Dit is nu over, maar sinds vanmorgen heb ik onregelmatige krampen die in sterkte toenemen en daarna weer afnemen. Maar sinds een uur of vijf zijn ze regelmatig geworden, steeds binnen de 10 minuten. Nu nemen we al drie kwartier de tijd op. Steeds zit er 4,5,6 minuten tussen en ze duren dan ongeveer 50 seconden tot een minuut. Ze doen op hun piek wel erge zeer, maar het is goed te doen. Ik denk zelf dat het gaat beginnen. We wachten nog tot half 9 vanavond (nog 3 kwartier) en dan gaan we de VK maar bellen. Wat denken jullie? Klinkt dit inderdaad als het begin? :-k
het kan, maar een vriendin van me had dat gister ook en het was vals alarm...is het je eerste kindje?
Nou, Renate! Het klinkt wel alsof het begonnen is, maar ik weet het ook niet... is voor mij ook de eerste! Ik hoop dat het doorzet! Heel veel succes en zet um op, meid! Gr. Niki
Spannend hoor, kan er wel niet op antwoorden, want heb de weeën ed niet meegemaakt (was een geplande ks)
Als de weeën onder de douche erger worden zijn het echte weeën ... kun je het uittesten ! Spannend ! Groetjes, Nikki F
De VK is net weg. Ik had nog een minimale ontsluiting. Ze zei dat dit wel het begin kon zijn en door kon gaan zetten, maar het kan ook zo zijn dat het weer wegtrekt en het voorlopig hierbij blijft. Kortom: het kan nog alle kanten opgaan. We wachten dus af...ik ga zo maar proberen even lekker te slapen.
weltrusten probeer nog maar lekker te slapen, voor je het weet moet je er een paar keer per nacht uit! Succes als het doorzet, Ik zal het blijven volgen
Nou, de eerste paar uurtjes van de nacht heb ik zonder problemen doorgeslapen. Vanaf een uurtje of 3 werd ik toch regelmatig wakker van krampen/ weeen/ pijn? Maar nu niet meer om de 5 minuten, maar rond een minuut of 20. Nu ben ik al een uurtje op en het gaat weer net als gisteren. De VK heeft gezegd dat het echt gaat beginnen als ik tijdens die krampen/ weeen niets anders meer kan doen en echt even uit moet gaan blazen en hangen boven een stoel bijvoorbeeld. Als ik niet meer kan praten tijdens een wee.... Pffff, ik word gek van die krampen. Pijnlijk. Ik hoop zo dat het doorzet!