SHIT! SHIT! SHIT! Ik heb even de balen, hoor. De VK is net geweest. Ze zegt: "Nou, die moeite is tenminste niet voor niets geweest. Je baarmoedermond is nu geen tuutje meer, maar plat en je hebt 1 cm ontsluiting". 1CM! 1 CM????!!!! En daar ben ik al vanaf gisterochtend mee bezig? Nou, ik ben nu echt even teleurgesteld....Mijn man is nu naar het ziekenhuis om een slaappil te halen, zodat ik nog een goede nacht kan maken... Ik hoop dat die het heeeeeeeeel erg goed doet! Dusse...sorry, ik heb nog even geen goed nieuws.
@Renate28 Geen verontschuldiging nodig, ieder lichaam reageert anders. De baby komt er van zelf uit er is er nog nooit eentje blijven zitten, zeggen ze bij ons dan(?!).
Jij hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Ik wens je nog heel veel succes toe met de laatste zware loodjes en hopelijk gaat het nu allemaal wat vlugger.
He Renate! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Heel veel succes! Het is vast al verder op gang gekomen anders had je nog wel even een update gedaan denk ik. Laat het maar gauw weten!
@ Nala: nee, het zet nog steeds niet door. Ze komen en gaan nu weer rond de 10-15 minuten. Mijn man is vandaag thuisgebleven, gelukkig. Ik heb net een jankbui gehad waar je U tegen zegt...ik zie heel erg tegen deze dag op. Het vooruitzicht dat het hetzelfde zal gaan als de afgelopen 2 dagen zie ik echt niet zitten. En de dag duurt zo ontzettend lang, omdat je echt niets meer kan doen, behalve zitten of liggen. Die slaappil heeft wel enigzins geholpen. Dat houdt in dat ik weer snel sliep na alle keren dat je van iedere wee en toiletbezoek wakker wordt. Maar echt doorgeslapen heb ik niet. Leuk weetje: de VK zei dat je valse en echte weeen uit elkaar kunt halen door onder de douche te gaan staan of in bad te gaan. Bij valse weeen neemt de weeenactiviteit dan af en bij echte weeen neemt de activiteit dan juist toe. Wist ik nog niet.
Heel veel succes, hopelijk zetten de echte weeen door en is je bevalling in zicht! Veel liefs, Qwizzle.
Ja, dat hoorde ik ook, ja... Heb er alleen nog geen gebruik van hoeven maken, hier gebeurt nog totally niks.... Hoop echt voor je dat er deze dag verandering in komt! Liefs Niki