hallo meiden, ik en 10 september uitgerekend, mijn opa zit met alzheimer (vergevorderd stadium) in een verpleegtehuis, nu hebben we gisteren tehoren gehad dat hij zijn laatste levensfase in gaat. hij is zelf 8 september jarig, ik heb nu het sterke gevoel dat ons kindje op die datum geboren gaat worden. hebben jullie ook zo van die sterke gevoelens met dat soort dingen?
nee helemaal niet....ik kan alleen maar hopen dat ik niet op 14 juli beval want dat is mijn vriend zijn verjaardag en toevallig ben ik net op die datum uitgerekend...
Ik had al vanaf het begin het gevoel 17 mei. (ben 14 mei uitgerekend) Ik weet niet waarom. Wij hebben gewoon wat met het nr 17. Hoop het niet, want wil niet zo graag overtijd lopen hihi (helaas niets over te zeggen) Wel moet ik zeggen, dat ik van een heleboel andere mensen een lijst heb gehad met datums, waarop het NIET geboren mag worden *zucht*
Ik ben 15 mei uitgerekend, maar ik het vermoeden dat het eind april wordt... nu hoop ik niet op koninginnedag... maar in mijn achterhoofd zegt iets dat hij dan wel eens kan gaan komen we zullen het zien en afwachten tenslotte bepaald de kleine wanneer hij komen wil
Ow dat ken ik.. Ik 14 mei... Ik hoop echt niet op koninginnendag en 4 en 5 mei. (sowieso in haarlem is het gekkenhuis op 5 mei, bevrijdingspop)
nou ik heb al van begin af aan (voordat ik eiglk wist wanneer ik nu precies ben uitgeteld) gezegd 13 juli. denk dat het komt mijn broertje is paar jaar geleden plotseling overleden toen hij 13 was, zijn geluksgetal was 13, hij was op 13 jan. geboren, alles met zijn overlijden was met 3 en 13 :S Mijn zusje was vorig jaar 17 juni uitgeteld en de klein is geboren op 13 juni. En echt van begin heb ik zo sterk het gevoel dat het 13 juli word geboren (ben 12 juli uitgeteld bleek achteraf haha) en mijn vriend hoopt totaal niet dat het de 13e word geboren njah ik zie wel
Ik was van Sam op 25 februari uitgerekend en ik wist zeker dat ze op 28februari geboren zou worden (de verjaardag van een van mijn opa's helaas ook al overleden)... Dit werd overigens 18 december! Dus helaas.....het was zo'n mooie planning
Wij hopen/denken zelf op 14 april.(16 april uitgerekend.) Want mijn oma is vorig jaar overleden op de verjaardag van mijn vader, ze is begraven op onze trouwdatum en vlak na haar overlijden kwamen we erachter dat ik zwanger was.(na 2 1/2 jaar wachten en 2 miskramen). Mijn oma is jarig op 14 april en het zou geweldig zijn als het dan werdt geboren.
Nee 4 en 5 mei lijkt mij ook niks wendyp, liever dan nog 4 dan 5 mei je zult zien dat hij op 4 mei om 20 uur geboren wordt haha maar goed koninginnedag lijkt me helemaal niet leuk, ook niet voor de kleine later, ben zelf met kerst jarig en vond het als kind altijd vreselijk, dus ik hoop niet dat hij op een feestdag komt...
Hmm... nee doe dan maar liever 5 mei, dan 4 mei.. (zullen we eerlijk delen ) Er hangt dan altijd zo'n zwarte wolk boven je verjaardag (dodenherdenking) Mn man maakte al een grapje, als het 5 mei geboren wordt, doe je het maar alleen hoor, want papa staat met een biertje op bevrijdingspop. De grapjas.
Ik denk dat onze jongen op 13 juli komt. Wij hebben zoveel op de 13 e gehad. De sleutel van ons huis 2 keer IUI op de 13e Intake IVF op de 13e Laatste echo voordat ik de pregnyl mocht zetten voor ivf op de 13e Laatst gingen we ''de vrucht erkennen'' op het gemeentehuis trokken een nummertje.... jawel hoor 713 ( juli 13 ) Dus.. ja...... 13 juli De pretechoscopist zei overigens dat als ie zo doorgroeit dat ie dan eerder komt... ben 7 juli uitgerekend ( mm... 13 juni is wel heel vroeg he)
ik zou ook liever hebben dat mijn kleine op 5 mei komt ipv. 4 mei.. dan liever op een feestdag dan dodeherdenking. maar vermoede zelf dat mijn mannetje op 20 mei komt. ben de 16e uitgerekend. en van arjen liep ik 1 week overtijd dus vermoed dat ik deze keer ook wel overtijd ga lopen! hoop t niet.. want dan ga je echt zitten wachten!
ik ben 4 juni uitgerekend maar heb al de hele tijd 8 juni in me hoofd.. hoe ik eraan kom? geen idee.. we zullen zien..
Ik ben 20 aug uitegrekend en mijn voorgevoel zegt dat het al begin aug geboren word waarom? en een preciese data heb ik niet gewoon begin aug.
Vind dit een leuk topic ! Ik ben vrij spiritueel aangelegd, en toen mijn opa vorig jaar maart overleed heb ik een foto in zijn kist gelegd en achterop gevraagd of hij over mij, mijn vriend en onze toekomstige kinderen wilde waken. Die envolop heb ik afgesloten dus niemand heeft het gelezen. Toen gingen we in dec. dat jaar naar een paranormale beurs, en daar kwamen we bij een medium. Die begon dus over mijn opa en dat hij over onze 2 kindjes waakte en ze veilig beneden zou brengen. Ik ben 12 sept. uitgerekend en mijn opa was 6 sept. jarig. Stiekem hoop ik dat ik dus op 6 sept. beval.
Ik denk dat ik op 1 oktober ga bevallen....waarom weet ik niet! En als ik mocht kiezen zou het geweldig zijn als de kleine op 3 oktober geboren wordt, want dan is zijn/haar overgrootmoeder (die in de Domincaanse Republiek woont) ook jarig.
ik heb dat zelf ook... Ben 13 augustus uitgerekend maar ander half jaar geleden is mijn opa overleden op 6 augustus en heb heel sterk het gevoel dat het die dag geboren gaat worden.. is ook bijna bevestigd door een man die mij een reading heeft gedaan en die heeft dat uit zichzelf gezegd dus had er helemaal niks over gezegd.. Groetjes
voor de mensen die in augustus zijn uitgerekend... 08-08-08 is ook een hele leuke unieke datum om te bevallen wie weet krijgt iemand van jullie de kleine op deze datum En ja 5 mei is een feestdag en 4 mei een dag om de doden te herdenken... laat dan mijn mannetje maar 2 a 3 mei komen mooi tussen de feestdagen in.