ik denk dat het dan geboren wordt...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Appelstroop, 18 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb altijd in mijn hoofd gehad 16 december, was uitgerekend op 23 december en Eva is geboren op 30 december. Het enige wat dus klopte is dat het op een zondag was ;).

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hoi hoi

ik ben 6 mei uitegerekend en denk zelf dat ik rond 23 april ga bevallen haha stom ..
    En ik hoop ook niet dat ik op 30 april of 4 of 5 mei ga bevallen

xx

3. Anique

Anique Niet meer actief

Nou, ik heb niet een bepaalde datum.. maar wel al de hele zwangerschap het idee dat de kleine eerder gaat komen dan de uitgerekende datum.. maar waar ik dat op baseer ...? Geen idee 8-[

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi hoi

ik ben 9 oktober uitgerekend op de dag van mijn opa's verjaardag (die is overleden)
    ik heb mijn eerste echo op 21 maart, 6 jaar geleden is op die datum mijn oma overleden, dus erg freaky allemaal hahahaha....

wel mooi

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vervelend van je opa succes ermee.
    ik was 28 maart uitgerekend en mijn opa was 30 maart jarig, alleen had ik al jaren geen contact meer met hem. hij is tijdens mijn zwangerschap overleden en had echt het idee dat ik op zijn verjaardag zou bevallen, gelukkig is dat niet gebeurd en ben ik 24 maart bevallen.

6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Opa (mijn vader) heeft nog een motorit gepland naar Duitsland voor het ganse weekend van 10-12 mei...

... en zoals bij ons steeds alles moet uitdraaien hoe we het NIET willen, zet ik mijn koffertje tegen dat weekend alvast gereed :) :) :)

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben 5 mei uitgerekend en heb al van het begin het gevoel dat hij 28 april komt, bij Elyesa was ik 9 februari uitgerekend en zei toen ook dat hij de 5de zou komen en toen had ik het ook juist.

8. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Leuk om er zo eens over te hebben...

Ik heb niet echt een gevoel wanneer de kleine geboren gaat worden, stiekem hoop ik wel dat hij/zij net als onze oudste dochter wat te laat gaat komen...
    We hebben zoveel in de tijd dat ik uitgeteld ben... Maar gelukkig doen de kinderen wat ze zelf willen, dus komen wanneer ze er klaar voor zijn...

Wat we allemaal hebben?!

29 Mei ben ik uitgeteld en onze dochter jarig.Zij wordt 4 jaar...
    31 mei Tante Santa jarig...
    1 juni ik jarig...
    25 Mei mijn man een belangrijke dag met zijn werk...Moet hele dag weg!
    27 Mei was de verjaardag van mijn overleden oma(is 26 Mei begraven)
    21 Mei omi jarig..
    24 mei was de verjaardag van de overleden opa van mijn man ...
    6 juni schoonzus jarig...

Wordt dus lekker drukke tijd voor ons...

Groetjes Catheleine

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik ben 21 mei uitgerekend, denk dat ukkie 11 mei komt op moederdag en onze trouwdag. Bij mijn vorige bevalling ( 21 april 2005) werd ik op moederdag weer opgenomen ivm heftige buikpijnklachten, denk dat deze moederdag een goedmakertje word! Ik ben zwanger van mijn derde en de vorige 2 kwamen allebij flink vroeger dan gepland .( 1e met 35 wk en 2e met 38 wk) Ga ook nu er weer vanuit dat ze vroeger komt :)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

(ff offtopic, veel mei mama's hierzo zeg :) )

11. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik vraag me af of 'ie ooit nog eens komt... :)

12. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Morgenavond naar de volle maan gaan staren dan! :) Wie weet...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb geen idee, alle 3 mijn kinderen zijn op een donderdag geboren, dus dat is wel een dag die in mijn hoofd hangt, maar we gaan wel zien

mijn eerste en tweede zijn op de uitgerekende datum geboren, en de derde is 10 dagen te vroeg geboren

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hopen vandaag. 2de paasdag vinden we wel leuk. ook omdat vrienden ons de bunny`s noemen. ben bang dat het alleen niet gaat lukken vandaag, of het gerommel moet vanaf nu erger gaan worden.
    liefs doris

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Ik heb vanaf het begin geroepen dat ik vast 2 weken overtijd ging lopen en ben uiteindelijk met 42 weken ingeleid en bevallen.

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dat roep ik dus ook al een aantal weken.... :rolleyes: ben benieuwd of ik ook gelijk krijg...hoop het niet eigenlijk

17. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben 23 november uitgerekend...
    Mijn moeders verjaardag zou wel een heeeeel leuk cadeautje zijn.
    29 november is mijn vader jarig en 12 november mijn baby buurjongetje die word dan 1....ben dus heel benieuwd :)

18. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik ben 15 oktober uitgerekend maar denk dat het 24 oktober geboren wordt. Dit is gebaseerd op de horoscoop. Ik vind de omschrijving van schorpioen beter bij ons passen dan weegschaal.

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mijn dochter is geboren op mijn opa's verjaardag dus haar grootvader....en 1 dag na de verjaardag van mijn moeder.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gekkenhuis? Haha! Ging naar toe elke jaar ;)

sorry nu ontopic!

Ik heb gevoel dat beebie gewoon weer 3 weken te vroeg komt (25 aug uitgerekend) want Myrna was ook 3 weken te vroeg, maar tsja, ik kan wel vergissen ;)

Deel Deze Pagina