na 6 maanden productie stabiel genoeg om 6 uur niet te voeden?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door edelweiss, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Volgende maand hebben we een feestje en nu is het zo dat ik de baby niet kan mee nemen

Ik twijfel alleen enorm of ik zal gaan. Ik kan namelijk niet kolven ( helemaal niet in de 5! Jaar dat ik voed nooit gelukt)

Is mijn productie stabiel genoeg dat ik 6 uurtje niet zou voeden?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier was dat wel zo. Maar sliepen ze ook al ruim de nacht door dus zat er bijv zo 8 uur tussen dagelijks. Maar zou het zeker proberen hoor.. Voor die ene keer helemaal!

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Moet wel goed gaan. Hier sliep de kleine man met 8 weekjes 6 uur 'door' en mijn productie is er (volgens mij) niet door beïnvloed.

Wel even goede kompressen in je bh stoppen hè!:D

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Tuurlijk gaat je productie dat trekken!

Tis meer de vraag of je borsten het trekken hahaha
    Ik weet nog dat ik een keer naar een concert ging, hier in de buurt, alles bij elkaar ong 7 uur weg.
    Mijn god...met gierende banden en exploderende boobies naar huis hahaha

Gaat lukken hoor!

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik voorzie ook geen problemen qua productie.
    Misschien kun je even kijken naar wat handkolf technieken om indien nodig de druk eraf te halen. Ik bedoel dus alleen met je handen, niet met een handkolf. Dat is misschien wel prettig als je last krijgt.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier geen enkel probleem, heb al meerdere keren een voeding gewoon overgeslagen (vanaf 5 maand ofzo) en dochter een vriezervoeding (laten) geven.
    Afgelopen week zelfs 2 voedingen in 2 dagen gewoon overgeslagen. Niets aan de hand. Ja beetje volle borsten ;) maar die had ze in 2 voedingen weer in de 'normale proporties' gedronken maar niets gemerkt van te weinig voeding ofzo.

7. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lukt vast wel en mocht je er toch last krijgen van terugloop, wat me sterk lijkt, dan drinkt je kindje het zo weer op pijl.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik denk wel dat dat moet lukken. Ik ben nogal een rommelaar met voeden en zelfs bij mij blijft de productie vrij goed.

Deel Deze Pagina