hoe geef jij het een plekje?

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Shirl1987, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik vroeg me af hoe jij je miskraam een plekje hebt gegeven?
    Ik weet niet meer hoe ik het moet doen na 2de keer

misschien heb jij tips voor me

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Pffff, moeilijk... Ik heb gelukkig maar één miskraam gehad... Toen was ik er 2 weken van ondersteboven, maar daarna gingen we weer met frisse moed proberen. En bij ons was het ook meteen weer raak...
    Hoe ver was je, en hoe lang deden jullie erover om weer zwanger te worden?

3. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik was eerste 1x denk ik zo maand of zo ik wisrt niet dat ik zwanger was en 2de keer 6 a8 week. ik deet niets om zwanger te worden,. werd zwanger zonder dat ik wist. we weten oomniet waar het aan ligt want ik word niet door gestuurd naar gyn omdat ik nog geen kinderwens echt heb. maar nu begint het wel te krieblen.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Hmmm, dan weet ik niet hoe je het een plekje kunt geven. Wij hebben wel een kinderwens en hebben ons daarop gefocust. Zo van: Try, try, try again...
    Maar ik begrijp je niet echt goed, je hebt geen kinderwens, maar je bent wel 2x zwanger geworden?

5. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ja klopt. Ik ben 21 en wil nog graag studie volgend dus kinderwens voor nu is er niet. zwanger door de pil heen aanleiding weet we niet

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ahhh, zwanger door de pil heen... Oké, duidelijk.
    Uhm... als je niet nog een keer zwanger wil raken, kun je misschien een sterkere pil vragen aan je huisarts? En ik weet dat het vervelend is, maar misschien ook dubbel safe vrijen?
    Ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dit zeg... Misschien heb je het al te vaak gehoord.

7. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster

Ik heb al gevraagd maar er is geen andere voor mij. duss net wat je zegt. nu gewoon proberen en juist voor zorgen dat het niet gebeurt. geeft niet hoor

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Gelukkig. Succes!

9. nathalie

nathalie Lid

Jun 27, 2005
    25
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

ik heb meerdere miskramen gehad en het blijft een moeilijk iets, voor mijn eerste heb ik er een gehad van ruim drie mnd en na mijn eerste een van 9 wk en een van 6wk en daarna gelukkig nog een kindje, nu na 9 jaar denk ik er nog vaak aan, iedereen doet het op een andere manier, maar het verlies blijft het zelfde, ik wens iedereen die het meemaakt of meegemaakt heeft sterte met het verwerken

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    na mijn mola zwangerschap had ik veel moeite het te plaatsen... ik heb er veel over gepraat ( was onder behandeling bij een psych) en op de uitgerekende datum ben ik met goede vrienden een speciale wandeling gaan maken om het af te sluiten.

de MKen erna heb ik ervaren als dikke pech... heb 1 keer een vruchtje kunnen opvangen en dat heb ik begraven in de tuin met een rozenstruik erop.

verder is enige manier denk ik er toch over te blijven praten met iemand, je partner, of een vriendin...

Share This Page