sorry was mijn meisje uit school gaan halen tis deze maand bij mij heel raar gegaan. op 20nov positieve ovutest op 21nov ei gevoeld 5 dagen na mijn ei 3 dagen rozeverlies gehad sindsdien ook kwaaltjes. borsten groter, pijnlijker, voller, tepels ook moe steekjes onderin en een trekkend gevoel af en toe ongipijn na het eten misselijk natte gevoel onderaan (herken ik van vorige keren) wit verlies paar dagen voor NOD had ik een paar ovutesten gedaan en die werden met de moment donkerder tot dik vet positief. teststreep donkerder dan controlestreep. maar dus nog altijd geen ongi
Hoop dat het toch goed zit Moontje! Mama van Bo: misschien toch ff de HA bellen? Dan weet je het maar....
oooo Arme mensjesss nog steeds die onzekerheid. Wat vervelend voor jullie zeg. Nou hoop voor jullie dat er gauw antwoord komt of zwanger of die rooie duiveltjesss Succes er nog mee.
dank je mama1979 ja hier gaat alles tot nu toe nog allemaal goed Ben wel veel moe sávonds en s'morgens goed misselijk. En als ik dan een cracker of wat anders ga eten word ik alleen nog maar misselijker. Dus op me werk rond half 9 dan eet ik meestal wat en dan gaat het wel goed. Morgen kontakt met verloskundige via tel en dan horen wanneer we mogen komen
@MamavanBo weet je al meer? Al een positieve test? Of heb je inmiddels de HA gebeld voor een afspraak? Liefs...
nog geen nieuws hier moet sinds gisterenavond wel ontzettend veel gaan plassen, ik hou het geen uur vol. en tis geen blaasontsteking. denk dat ik straks de ha bel.