omdat ik in het begin heel weinig hcg aanmaak had hij ook gezien bij de andere zwangerschappen al wat ik heb of heb gehad wijst op een zwangerschap als mijn testen begin volgende week nog niet positief zijn mag ik komen voor bloed en eventueel doorverwijzing voor echo.
ik ben er bijna van overtuigd zwanger te zijn, maar je weet nooit natuurlijk. ik heb het gevoel dat ik toch nog positief ga testen een van de dagen. heel raar en misschien wishfull thinking maar toch.
en moest ik zwanger zijn hoop ik natuurlijk dat het goed zit he, want dat zou volgens mij ook kunnen dat daarom de hcg niet omhoog gaat. als het niet goed zit bedoel ik dan.
yep...maar ga maar gewoon uit van je gevoel: zwanger en blijven plakken. Helemaal omdat je HA zegt dat je de vorige keer ook weinig HCG opgebouwd had. Voordeel van de twijfel gunnen toch?
ja idd, mijn gevoel blijft positief dus hopelijk heb ik snel die positieve test, al is het een urine test of een bloedtest.
@mamavanbo Ik lees net dat de kans er dus wel is dat je zwanger bent?? Nou, spannend hoor! Hier ook nog steeds geen rode duivels en inmiddels zit ik op dag 39, morgen nog maar een keer testen denk ik. Hou je ons op de hoogte?
hoer nog altijd niet ongi zal maandag bellen worden denk ik heb het wel heel koud vandaag, maarja twas gisteren ook 3u 's nachts voor ik in bed lag ne Clouseau. en ben goed verkouden.
hey mamavanbo, ik was er gisteren ook! en heb het ook gans de nacht en dag al zooooo koud! hopelijk heb je van je concertje genoten en krijg je snel een posi test!
haha, hier nog een MEGACLOUSEAUFAN lol maar ik reis niet echt ver voor concerten, enkel bij ons in de buurt