Cindy ik snap je volledig hoor maar na twee zwangerschappen weet je ongeveer al wel hoe laat het is. maar ik blijf nog met mijn voetjes op de grond.
hoi mamavanbo idd meestal voel je het of je zwanger bent ik was niet bezig met mijn derde zwangerschap was ook aan de pil en 3 dagen voor mijn nod krijg ik steken in mijn buik toen dacht ik van ik kon wel zwanger zijn mijn gevoel klopte mijn meisje is alweer 4 maand
Oh kijk dat wist ik niet!!! Maar ik bedoelde het natuurlijk goed voor je dat het ook niks kan zijn maar dat weet jij natuurlijk wel hahaha... Ik zou gewoon echt gaan testen hoor!! Met die van de kruidvat zou je toch positief al kunnen testen of niet? Die zijn altijd best gevoelig.
ja denk dat ik morgen ten vroegste kan testen. bij de vorige had ik ook getest op 4 dagen voor NOD en niks en de dag erna heel licht. tis dus echt spannend. thanks meid weet dat je het goed bedoelde
nog niet getest wederom een dikke positieve ovutest maar daar ga ik ook mee stoppen hihi. kwaaltjes zijn er nog steeds en nu ook wel ongipijn. borsten en tepels zijn sterk aanwezig.
Waarom gooi je er dan geen zwangerstest tegenaan? Altijd beter dan een ovutest. Hoop dat het toch geen ongi is Duimen maar!
spannend. nou en ik kan je wel vertellen ik had ook getest met een ovu test want kon t toen niet meer houden en had geen zw testen meer maar ook een dikke vette streep hoor en jah de dag erna testen gehaald en t was gewoon zwaar positief
ik weet niet goed wanneer ik best zou testen. ik test altijd heel licht positief op NOD. nu twee keer gehad met mijn meiden. NOD is zaterdag
ik zou t ook doen ik had toen ook savond getest met een clearbleu digitaal. waarop komt te staan zwanger-niet zwanger zitten er 3 in een doosje . dan zit je ook niet met van die twijfel streepjes
en als mensen zeggen dat die veel hcg nodig hebben dat is onzin want ik teste 2 dagen voor nod positief met die cb
@ Mamavanbo: Als je nu al zwaar positief test met ovutesten, dan geven zwangerschapstesten zeker een positief resultaat! Als ik jou was zou ik er een kv 2 voor 5 euro tegenaan gooien, die zijn hartstikke gevoelig en die zullen de uitslag van de ovutesten alleen maar bevestigen. Heel veel succes, ik hoop dat het gelukt is!
heb getest maar helaas negatief niks op te zien en tis zo een test met zo'n hart venstertje. ga morgen eens die kv testen halen.
Oh balen zeg! Hoop dat je morgen alsnog positief test...! Misschien heb je toch te vroeg getest? Ik duim voor je!!!
ik hoop echt vooor je dat het te vroeg was. je gaf.zelf al aan dat je normaal op je NOD zelfs pas een licht streepje had