ja idd heb nooit dik positieve testen gehad en dikwijls paar dagen voor NOD negatief en dan iets later toch positief. dus hopen dat het te vroeg was.
Wat is dan nu de bevestiging dat je doormiddel van je ovutesten wel weet dat je zwanger bent? Aangezien die zo overduidelijk positief was zou de zwschapstest nu dan niet ook duidelijk positief moeten zijn dan? Ik zou inderdaad morgen die van 2voor5euro halen die zijn best gevoelig....succes
spannend zeg!! ik hoop echt voor je dat positief gat testen! ik had zelf na mijn NOD zo een licht streepje... dat niemand het zag.. behalve ik en ik wist het ook gewoon zeker, ik voelde gewoon dat ik zwanger was. mijn gevoel zei het zo sterk. iedereen zei toen dat ik misschien wel een streepje wilde zien... dus heb de test toen open gemaakt.. en ja hoor! echt wel een streepje je kon gewoon door het venster (is ook een beetje de weerspiegeling) het streepje niet goed zien. als ik jou was zou ik even kijken
na 4u plas ophouden en niet drinken deze ovutest. ze worden echt dag per dag donkerder. zelfs verschil tussen deze ochtend. en een zwangerschapstest gedaan (ken het merk niet) en daar staat nu volgens mij toch ook een heeeeel licht tweede lijntje. dit wordt zeker vervolgd
En, en, en, al meer zekerheid??? Als ik zo naar de foto kijk, is het volgens mij toch echt een positief resultaat! Heb je kort na het doen van je zw.test deze foto gemaakt? Dan MOET het haast wel: PROFICIAT!!! Gooi er vandaag nog ff een testje tegenaan, dan weet je het zeker!
hoi mama van bo heb je al getest vandaag ? ik hoop zo op positief resultaat!!!!!!! en als die negatief zou zijn (wat ik niet hoop) dan ben ik er ook voor je!!
mamavanbo, heb je nu ondertussen eens met een zwschapstest getest? Ik ben benieuwd, hoop dat je zwanger bent meid!!!
Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen... Ik dacht dat het om de zw.schapstest ging waar je over schreef. Maar ik ben ondertussen ook erg benieuwd, heb je al een zw.test gedaan? Ik duim voor je!!!!
heb getest met kv hij is mega licht, je zou er zo overkijken. maar toch zie ik het staan. morgen of zaterdag nog eens proberen.
oeeh spannend!!!! Heb je geen foto? Je een streepje is een streepje he, inderdaad zou mischien overmorgen testen want dan zou ie echt wel duidelijker moeten zijn!!!
ik heb al een foto gezien bij een ander topic en ik zie iets!!! Plaats je m ook nog hier we zitten te wachten hahaha