ik zie helaas niks.. maar als jij zegt dat er een streepje staat dan is dat zo nou ik hoop echt voor je dat het zo is! ik kan vanaf morgen testen maar ik ben zo bang voor een teleurstelling als hij negatief is liefs
De foto's zijn wel van heeel ver weg gemaakt... ik zie ook niks. Hopelijk test je binnenkort duidelijk positief!
@MAMAVANBO ALS JIJ ZEGT DAT ER EEN LICHT STREEPJE STAAT DAN IS IE GEWOON POSITIEF! IK HAD 2 ZWANGERSCHAPSTESTEN GEDAAN 1 VAN KRUIDVAT EN 1 VAN DE ETOS. BIJ DIE VAN DE ETOS MOEST JE OOK HEEL GOED KIJKEN HOOR JE ZAG ALLEEN WAT ALS JE M IN HET LICHT HIELD. EN BIJ DIE VAN DE KRUIDVAT WAS DE MIJNE ZO'N DIKKE STREEP (KON NIET MISSEN). laTEN WE HET HOPEN VOOR JE! LIEFS KELLY
ik zie ook niks! Maar ben benieuwd naar die van het weekend! Die zullen wel duidelijker zijn! spannend zeg!
ik zou vandaag kunnen testen.. maar ik durf niet...:S veelste bang voor een teleurstelling ondanks.. af en toe steekjes in me tepels,Gevoelige tepels best vaak steekjes links onder in mijn buik en met de gedachte dat ik waarschijnlijk een innestelbloeding heb gehad
ja ik denk dat ik dat morgen vroeg ga doen.. zou een leuk sinterklaas cadeautje zijn en voor de familie een mooi kerstcadeautje Hebben jullie trouwens die ingepakte flitskastjes gezien met sinterklaas papier hier zijn er ook een paar.. dat is een stunt en dat hebben ze blijkbaar door heel nederland gedaan Liefs!
hey mamavanbo. heb je nog een test gedaan? Ik zie op die foto 1 streep. Ik hoop voor je dat je een duidelijker test in handen krijgt. duim duim duim! groetjes layla
deze morgen nog eentje gedaan maar net hetzelfde :s word er niet blij van ik snap het niet echt. heel mijn lichaam schreeuwt dat het zwanger is.
hey mamavanbo. wat vervelend zeg, dat je lichaam je zo voor de gek houd. Maar je bent nog steeds niet ongi...dus de kans is er nog toch. mischien nog te weinig hcg in je bloed. groetjes layla
Hey moontjee, niet gezien nee die flitspalen! Zal eens aan mijn mannetje vragen, die is vandaag het hele land door. Oeh spannend he, dat wachten... Maar ja, je zult er vroeg of laat toch aan moeten helaas.... Doe het maar gewoon, dan ben je ook van de spanning af! :x Laat je iets weten? MamavanBo, misschien kun je naar de HA voor een bloedtest? Wordt nu toch wel erg onzeker allemaal, ik snap dat je er gefrustreerd van raakt! Maar nog steeds niet ongi? Nou dat geeft toch heel veel hoop! Vooral als je bij de eerste 2 ook zo licht testte... Ik HOOP het voor je!!!! Liefs
Als ik de eerste foto van de kruidvat in negatief zet zie ik ook wel een tweede streep hoor, maar hij is idd wel heeeel licht. Maar t duurt ook 2 dagen voordat hcg zich verdubbelt he, misschien bij jou zelfs 3 omdat je altijd licht test voor nod.. Dus is niet zo gek dat ie vandaag er tzelfde uit ziet toch? Ik ga voor je duimen meid...