hier is het onduidelijk, wat niet wil zeggen dat het voor jou duidelijker is foto's tonen niet altijd alles goed Ik hoop het ontzettend voor je meis dat je wel zwanger bent, ik zit in dezelfde situatie en heb al massaaaaaaaal testjes versleten Hier duim ik iig hartstikke!!!
heey meiden ik heb gistere(zaterdag) getest met een kruitvat test en er was geen streepje te bekennen dus ik denk dat ik maar moet wachten op mijn ongi Liefs!
Owwww spannend!!! Ik zal voor je duimen maar aangezien je ovutest dik positief test (plus je klachten) toch een hele voorzichtige gefeliciteerd
hallo allemaal, Ik heb het tot vanochtend (mijn NOD) kunnen volhouden om te testen en ja, het is raak!!! Binnen een halve minuut gaf de test al zwanger aan! (digitaal van clearblue). groetjes!!!
JIPPPIEEEE!!!! Gefeliciteerd Assie!!! Oh wat geweldig, een mooier Kerstcadeau kun je niet krijgen!! Geniet ervan meid! P.s. Hoelang was je bezig?
voor sommigen niet fijn om te horen, maar was 1e ronde! Heb 2 kids van 7 & 9 en begin november is Mirena verwijderd.... ben nu 35 en vindt de komende periode nog wel heeel spannend
Assie!! Super gefeliciteerd! Helemaal dat het ronde 1 na de mirena raak is, geeft hoop! (ik zit nu ook in ronde 1 na de mirena) Wauw. Heb je een normale cyclus gehad na verwijdering??
Dank je!! Ik werd 3 dagen na verwijdering mega ongesteld, wel 1,5 week! Heel heftig met dikke stolsels. Een echte schoonmaak dus!
Dat is dus ook heel herkenbaar. (hier ook) Vorige keer was ik in een keer zwanger, maar toen had ik het koperspiraaltje. Nu echt super spannend dus.
tussen de oudste en de jongste had ik ook de koperspiraal. Toen was ik in 2 maanden zwanger (de 1e was "niet"gepland"..) Maar toen bestonden de ovulatietesten nog niet volgens mij hahaha Wel makkelijk....die testen Maar goed, er is nog een lange weg te gaan. Als ik de 1e 10 weken maar goed doorkom. Genoeg narigheid het laatste jaar gezien:x @mamavanbo: zolang er nog niets komt, kan het nog... neem aan dat het al 1 dagen na ei is? Misschien heb je wel 2 sprongen gehad, omdat je laatst hele positieve ovutesten had
Wat verschrikkelijk die onzekerheid, helemaal omdat je de vorige keren ook zulke onduidelijke testen had. Ik duim voor je!
mijn ei was volgens mij 21 november, toen voelde ik althans de steken en 20 november had ik een positieve ovutest. dank je Jois
hoi, ik heb ook op cd 21 mij nei gehad en nu 2dagen overtijd. mij ntemp is al tweedagen iets lager maar geen spoor van ongi tebekennen. meestal zakt ie iets, naar 37 en dan dag erna ongi, nu niets ook geen buikpijn. ? ...............
Hey Assie, gefelciteerd joh. En wat super dat het meteen in de eerste ronde is gelukt!!!! Het blijft toch spannend allemaal he. Ik heb zelf ook 2 kids (een tweeling van 2) maar ook het gaan voor een derde alleen al vind ik superspannend. En natuurlijk helemaal als het eventueel nog lukt om weer zwanger te worden. Vraagje: ben jij voor je gevoel ook extra met de zwangerschap bezig omdat je ook al "op leeftijd bent". Bedoel het niet lullig hoor, ik ben ook al 33. Maar ik merk wel dat ik me bewust ben dat mijn klokje doortikt. Boven de 30 zeggen ze toch dat risico's toenemen. Hoe dan ook: geniet van deze tijd! Liefs Linda
Dank je!!! idd, ben ik er voor de tijd wel extra mee bezig geweest, maar meer over het feit of het nog wel wil! Juist de leeftijd heeft ons doen besluiten om toch nog voor een 3e te gaan. Over 2 jaar, ben je wel heel laat en dan worden de risico's groter. Vanaf 36 komt je in het medische circus terecht. Mijn huisarts belt me zo nog op, want ik heb vanochtend hen ingelicht, maar ik heb ook de griepprikken de afgelopen periode gehad. Ik vraag dan gelijk even of ik in aanmerking kom voor extra onderzoeken. Volgens mij hoef jij je nog geen zorgen te maken, groentje van 33 jaar hahaha. Duurde het bij de tweeling lang voordat je zwanger was?