zou het al zover zijn? ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by rollebolle, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tgoh,
    wat was dit een rare maand.
    lekker veel geklust en na dag of 16 pijnlijke steken in linker onderbuik.
    Dit in combinatie met 'brandende' tepels. Heel raar gevoel dat ik nog nooit gevoeld had. Na enkele dagen was dit weer verdwenen. Nu sinds begin deze week (dag 21 enz..) weer raar gevoel in mijn buik. Precies wat druk op mijn blaas en een drukkend gevoel op mijn linkeronderbuik.
    Gedurende deze hele maand had ik last van gespannen borsten en zeer gevoelige tepels. Ik ben benieuwd of dit zwanger zijn is...
    Zoja, heb ik het heel goed gevoeld. Zonee, kan je lichaam toch wel een loopje met je verstand nemen..
    Herkent iemand dit?
    groetjes

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Dat je lichaam een loopje met je kan nemen herken ik wel goed ja. Dacht van de zomer dat het zo ver was. Had echt ALLE symptomen maar helaas. Toen ik meer op ging letten merkte ik dat ik die rare tepels ook gewoon heb gedurende mijn cyclus, maar dat kan natuurlijk bij jou anders zijn. Toen ik zwanger was van onze eerste toen had ik wel echt brandende tepels, het deed gewoon pijn in mijn beha, en verder was de eerste hoofdsymptoom dat ik onwijs veel last had van wind. Dat was echt heel obvious, een paar dagen voordat ik kon testen enorm opgeblazen. Dat bleef ook wel...tja toen was het dik raak!!

Nog een paar daagjes wachten en dan kan je testen. Spannend hoor.

Succes en hopelijk heb je dan een posi test in handen.

Charlie

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat spannend! Ik denk ook dat je lichaam je zeker voor de gek kan houden.. jammer genoeg!
    Maar goed, het kan net zo goed wel raak zijn, het kan alle kanten op!
    Ik heb deze maand ook veel hoop en nieuwe kwaaltjes. Ben de hele maand al wat zenuwachtig, kriebels en we hebben ook erg gericht kunnen klussen..! Ben zo benieuwd, kan rond de kerst denk ik testen (heb wisselende cylcus, dus beetje gokken).

Ik duim voor je!!!

4. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    zeg wel dat het spannend is!
    Mijn buik staat echt mega dik. Ben sowieso al niet slank en nu lijkt het alsof ik al 3 maand ver ben als ik in de spiegel kijk zijwaarts (grr)
    Tgoh, moet wel zeggen, dat brandend gevoel zou ik wel al opgemerkt hebben moest ik het gehad hebben want het deed idd pijn door mijn bh. Ik hou jullie op de hoogte!

5. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    En een wisselende cyclus jeetje wat vervelend..
    Ik ben steeds erg regelmatig geweest
    Ben ook al enkele keren met de ring gestopt vroeger (toen ik vrijgezel was vond ik het niet nodig om mijn lichaam vol te proppen met bucht)
    en was telkens netjes regelmatig als ik mij goed herinner (mocht het niet zo zijn, zou ik het me nog wel herinneren zeker)
    Die branderige tepels heb ik ook nooit gehad bij het stoppen dus hoop toch dat dit een goed nieuws-signaaltje is!
    kux

6. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor jonges! vals alarm! vandaag test gedaan (zo van vier dagen voor je regels; kon echt niet meer wachten) en nee hoor, niets:(
    helaas pindakaas! volgende ronde beter!

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Jammer :(

Zei het net ergens anders ook al: Je wil zo graag zwanger zijn.. dan wil je ook gewoon iets voelen en dan zoek je symptomen achter dingen waar je normaal gesproken geen acht op slaat.

Hoe dan ook, heel veel succes in de volgende ronde.
    Laat je niet uit het veld slaan :)

8. misa

misa Niet meer actief

Hè balen die negatieve test! maar toch zou ik op of na je nod nog ff testen als je niet ongi bent..!

9. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, kging dat inderdaad ook proberen want ben nog niet ongesteld en het voelt er voorlopig ook nog niet aan te komen.
    Het zou ook al reuzengeluk zijn hé in de eerste ronde.
    Maar wie weet?x

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden hoor! Ik zit nu op dag 38 en durf niet te testen. Ik vraag me steeds af voel ik iets omdat ik iets voel of omdat ik wil dat ik iets voel? Vorige ronde viel het zo tegen dat ik negatief testte.

11. misa

misa Niet meer actief

Ja, die negatieve testen zijn echt deprimerend.. Ik durf ook niet zo goed, maar aan de andere kant kan ik niet wachten!

12. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    @yolanthe, pff kan ik me voorstellen.
    En ja, dag 38.. zou al goed nieuws zijn als je altijd regelmatig bent.
    Ben wel benieuwd, laat je iets weten als je getest hebt?
    Ik duim alvast zo hard ik kan. Ook voor mezelf heb ik alle hoop nog niet laten gaan.. Ik blijf hopen. Zal wel niet superontgoocheld zijn aangezien ik nog maar in ronde 1 zit hé
    groetjes

13. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Lois, laat jij ook iets weten?x

14. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    En vandaag waren ze er met de rode vlag!
    Helaas, maar ga er niet echt om treuren hoor.
    We zijn gelijk nog maar gestart dus nog kansen genoeg..
    Op naar de nieuwe ronde...
    groetjes!

15. tasja1972

tasja1972 Actief lid

Dec 15, 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Hoi Rollebolle,

jee, toen ik je eerste berichten las, dacht ik...dat heb ik ook! Ik heb mijn nod 24 december. Spannend! Wil woensdag een test doen, maar die buik joh, die is nu al dik.....

groetjes Natascha

16. misa

misa Niet meer actief

Aah jammer, toch ongesteld geworden. Fijn dat je nog zo optimistisch bent!! Succes he!

Ik ga denk ik ook woensdag testen... Ik laat het weten als ik getest heb!

17. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    laat je zeker iets weten??
    Ik duim alvast de vingers van mijn lijf!

18. misa

misa Niet meer actief

Dankjewel! Hopen dat het duimen helpt, dat de (paar) kwaaltjes kloppen en dat ze pendel van astrid klopt..!
    Ik laat het weten: pos of neg...

Jij weer heel veel succes voor de volgende maand!!!!

Share This Page