Ik denk dat het weer mis is....

Discussion in 'Miskraam' started by onzewonders, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik denk dat het weer mis is meiden!
    Ben net begonnen met bloeden!:x

Meteen de gyn gebeld, mag nu 200mg extra Utrogestan nemen. Dus 400mg ipv 200mg.
    Heb vanaf het begin af aan al getwijfeld of 200mg de juiste dosering was!

Ik ben zo bang!! Please, laat het goed gaan!!

2. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,880
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Hè nee.. we hadden juist gister je juichberichtje! Ik hoop dat je er nog op tijd bij bent met die extra dosering utro en dat het goed komt! Mag je nog voor een tussentijdse echo?

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Nee, daar hebben ze niets over gezegd. Die assistente doet nogal moeilijk. Ze zei: een miskraam kun je toch niet tegenhouden... De tr*t!

Ik dacht deze keer echt dat het goed zat omdat de testen steeds donkerder worden!

En dat afwachten is het ergste...

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    He gadsie meid wat balen...

Hier zijn mijn 2 mk zeer waarschijnlijk ook veroorzaakt door laag progesteron.
    Beide pogingen gebruikte ik overigens 2x2 utro maar moest stoppen 2 weken na terugplaatsing, beide keren toen begon bruinverlies en betekende het weinig goeds
    Nu deze vierde ICSI 3x2 gebruikt en niet stoppen bij positest. Nu wederom bruinverlies gehad (3 dagen) maar het is goed gegaan. Heb na de 10 weken afgebouwd en met 12 weken gestopt.

Ik begrijp twijfel over dosering als ik naar de mijne kijk. Donker wordende teste klinken wel hoopvol.
    Ik hoop dat de ophogen van je dosering helpt en dat het goed mag gaan.
    Sterkte met afwachten.

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ik had in het topic van suzanne ook al op je gereageerd, heb het stukje even gekopieerd:

Mijn vorige ml is met bloed verlies begonnen, helaas helder rood, maar mn vk zei als het bruin is hoef je je voorlopig geen zorgen te maken, dat is oud nl.
    Waar zitten die steekjes precies??? Hier in de liezen en dat is echt een duidelijke zwangerschapskwaal, had ik bij onze dochter ook, zijn je banden.

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Vanmorgen had ik steken in mijn liezen, later gerommel in mijn buik. Kreeg ook ff een flinke menstruatiekramp rond 12.00 uur en werd ff dizzy. Daarna geen buikpijn meer, wel een weeig gevoel. Deze keer ook geen lage rugpijn, dat heb ik de andere MK'en wel gehad.
    Nu rommelen mijn darmen de hele tijd.:cool:

Rond 13.30 2 bolletjes Utro ingebracht. Als ik naar het toilet ga is het bruinige vocht aan het toiletpapier minimaal. Ik hoop zo op goed nieuws!!

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wat een stress he..die eerste weken.
    Beetje bruinig zegt echt niets hoor.Maar schiet zelf ook elke keer in de stress bij elk krampje en beetje bruinverlies.
    Dikke knuffel en sterkte!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    ahhh neeee!!
    Heel veel sterkte en ik duim mee op een wonder!!

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Vanochtend knaltest gehad, maar sinds vanmiddag helderrood bloedverlies...

10. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Wat vervelend hoe is het nu met jouw ?

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Het is helaas toch echt weer mis.
    Vanochtend werd ik wakker met veel bloed, stolsels en rugpijn. Nog wel tegen beter weten in de medicijnen gepakt, maar daar ben ik nu mee gestopt.
    Mijn man heeft het ziekenhuis gebeld en maandag moeten we op gesprek ivm onderzoek herhaalde miskramen.
    Morgen de geertgenkliniek bellen. Die had ik al gemaild en ze willen graag een 2nd opinion doen. Kreeg binnen 2 uurtjes reactie op mijn mail, super!

Ben zo benieuwd wat ze nu weer gaan bedenken...
    Hopelijk was de 3e mk de laatste!

12. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Jeetje meid wat een triest bericht. Ik schrik er even van, want ik hoopte zo dat alle meiden uit het topic van @susanne68 met dikke buikjes de 40 weken gingen halen. Hoe ben je er onder? In ieder geval heel veel sterkte. Knuffel!

13. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

14. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, ik hoop toch dat bij jou echt 3x scheepsrecht is....fijn dat je zo snel iets hoorde van geertgen, ik hoor er allemaal goede verhalen over.

15. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Gisteravond en vannacht geen bloed verloren. Vanochtend dus helemaal blij!! Maar toen ik net naar het toilet ging veegde ik weer wat bloed af...

Ik kan dus weer niks anders doen dan afwachten...

Ben overigens wel door gegaan met de Utro. Misschien tegen beter weten in, maar durf niet zo goed te stoppen.

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeetje meis,wat een stress.Vind het zo erg voor je...:(

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Bah wat een onzeerheid!!!
    kunnen ze geen echo proberen of ben je nog niet zo ver?
    heel veel sterte meid en ik duim dat het toch goed zit!!

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik ben zaterdag pas 5 weken. Dus ze zien nu nog niets. Maandag zagen ze alleen mooi dik BMslijmvlies, maar nog geen zwangerschap. Dat kan ook nog niet, was veel te pril.

A.s. maandag hebben we een afspraak staan ivm onderzoek herhaalde miskramen. Ik hoop natuurlijk die afspraak niet daarvoor te moeten gebruiken maar voor een controle echo!

Ik duim vrolijk verder!:)

20. MamavanK

MamavanK Bekend lid

Aug 25, 2010
    526
    81
    28
    En ik duim met je mee!

Share This Page