Bruine afscheiding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fancy, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fancy

Fancy Nieuw lid

6 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger en heb al enige dagen last van bruine afscheiding.In december 2011 heb ik een miskraam gehad en nu dus zwanger.Maar ik kan niet genieten van mijn zwangerschap zolang ik niet weet wat het is.Het begon met een beetje als je je afveegde maar inmiddels is het een plek in mijn inlegkruisje.De ene keer zit er niks de andere keer een flinke plek.
    Gister zijn ze van moeders voor moeders hier geweest en het hcg hormoon is nog wel aanwezig. Nu moet ik dus mijn urine opvangen en je ziet dat er ook wat bruinsig weefsel mee naar buiten komt.Ik heb verder geen gevoel dat er een menstruatie aan komt en heb ook geen buikpijn.
    Herkent iemand dit en heeft die een normale zwangerschap uitgedragen??

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

ja ik herken dat. Ik heb zelfs op een gegeven moment echt bloedingen gehad. Tot de 16 weken zelfs. En het wondertje sis nu alweer ruimm 3 maanden oud. Als je het niet vertrouwd gewoon de VK bellen. Ook al ben je daar nog niet geweest daar zijn ze voor.

Ik heb hiervoor met 6 weken een miskraam gehad. Toen ook gebeld en kreeg gelijk een echo. Dus echt even bellen vandaag

Succes en hopelijk valt het mee en heb je een mooi plakbeebje!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik had ook flink wat bruine afscheiding een paar dagen achter elkaar.
    Mocht vanwege mijn miskramengeschiedenis komen voor een echo en alles zag er goed uit.De gyn zei dat het waarschijnlijk van mijn baarmoedermond kwam.Bruinverlies hoeft niets te zeggen.Mijn gyn zei dat het normaal was.

4. Fancy

Fancy Nieuw lid

6 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik weet echt niet wat er zal gebeuren maar ik probeer van het positieve uit te gaan.
    Volgende week vrijdag staat er een afspraak bij de gyneacoloog gepland en dus ook een echo maar dat is nog zo ver vooruit vind ik.Maar ja mocht het onverhoopt mis gaan dan kunnen zelfs 1000 artsen daar niks tegen doen.Maar ik ga zeker morgen even bellen met de verloskundige misschien kan ik dan eerder voor een echo komen.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ze kunnen er idd niks tegen doen, maar het is misschien wel fijn voor je om te weten.

Toen ik een miskraam leek te krijgen vroeg de vk ook naar de kleur, want bruin bloed is oud volgens haar, dat kan bv van een wondje in je baarmoeder komen..

Deel Deze Pagina