ik denk dat ik een leuk idee heb voor pasen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Met tweede paasdag komen wij samen bij oma. Ik, de kleine meid, mijn vriend, mijn stiefdochter van 16 en haar vriend van 18. Oma zelf is er dan en een tante.

Nu had ik het idee om eitjes in de tuin te verstoppen voor de kleine jongedame en daarna, als ze lekker gezocht heeft, gaan we door voor de tweede ronde: paaseitjes zoeken voor gevorderden, zeg maar. Ik verstop op heel moeilijke plekken chocolade-eitjes, maar ook papieren eitjes.
    Wie een papieren eitje vindt, roept "stop" iedereen stopt met zoeken en degene met het papieren eitje krijgt van mij een opdracht die met pasen te maken heeft en verdiend dan zo een chocolade ei.

Degene die aan het einde van de rit de meeste eieren gevonden heeft, krijgt een prijsje. ( ik heb een chocolade medaille gekocht):D

Iemand een ideetje wat voor opdrachten ik kan verzinnen? Ze mogen lekker moeilijk en leuk zijn aangezien er volwassenen mee zoeken. ( jups, wij zijn zo' n familie die dit soort dingen leuk vind.)

Ik denk aan: de vinder van een papieren ei moet een ei verstoppen voor degene met de minste punten.
    Of een lepel- race met een rauw ei. Is ie niet kapot, heb je de opdracht gewonnen en krijg je een chocolade ei.

Iemand die nog iets weet?

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Iedereen op volgorde van leeftijd zetten of schoenmaat.....
    maak een paasliedje ik roep zo maar even iets.
    zoek maar eens op sinterklaas dobbelspel, ik denk dat je dan erg leuke opdrachten vind.

3. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Bedankt voor je reactie. Ik vind met name het idee van een liedje maken erg leuk. Ik zal eens kijken bij die opdrachten van het sinterklaas dobbelspel. Ik maak ook ieder jaar weer een ander sinterklaas spel. Nu had ik zin om iets met pasen te doen.:D

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Wat een leuk idee! Ben verder even inspiratieloos om een opdracht te bedenken.

Deel Deze Pagina