hey meiden, Volgens mij heb ik net een miskraam gehad. Het was wel heel raar daarom weet ik het ook niet helemaal zeker, Zo ging het.. Ik zat op de bank gitaar te spelen, geen buikpijn niets.. toen moest ik in een keer heel nodig plassen dus ik ging naar de wc en daar verloor ik iets. het was zeker 5 cm groot. een bolletje taai iets. heb het opgevangen en bekeken, het was donkerrood en ik kon het uit elkaar trekken (sorry meiden voor het taalgebruik) Dat was het. Geen kramp, geen pijn, geen bloed voor en na het stolsel. Toch denk ik wel dat ik het vruchtje heb verloren. ik zou niet weten wat het anders kan zijn. voel me zo raar nu. Liefs Loes
ehm de vk even bellen? dat zou ik zelf doen in jouw geval en vragen of ze je niet door kan sturen voor een echo, al was het maar ter geruststelling. kans dat ze het niet doet, maar ja met vragen kom je het aan de weet, ik zou het zelf wel zeker willen weten. je kleine is in ieder geval bij lange na nog geen 5 cm (oftwel zo om en nabij de lengte van je pink) misschien een stukje slijmvlies? dat kan in het begin van een zwangerschap nog wel eens voorkomen heb ik wel eens hier gelezen. Hoe dan ook zou ik niet hier blijven rondhangen maar je vk bellen, die hebben niet voor niets een spoedlijn. succes liefs mamatje
Wat je bent verloren, heb je dat bewaard? Anders moet je daarmee snel langs de huisarts gaan. Die kan zo zien wat het is. Succes!
ik heb eergisteren ook een bloeding gehad van een paar uur. Gisteren heb ik dus al de gyn gebeld en ik heb gisteren een echo gehad waar de zwangerschap nog in tact was. Ik heb het stolsel wel weer doorgespoeld nadat ik het heb bekeken en op de foto heb gezet. Ik weet het eigenlijk niet zo goed meer denk dat ik het nog even aanzie.
Lieverd, als je echt een vruchtzak met een placenta bent verloren kan je die niet uit elkaar trekken. Ik heb in sept. met ongeveer 6/7 weken een mk gehad en het was een grote tennisbal zeg maar en het voelde als een spons. Ik kon het niet kapot trekken. Ik denk dat het een bloedstolsel is geweest. Anders moet je even de gyn. bellen om nog een echo te laten maken. Als je het wel bent verloren dan kunnen ze dat op een inwendige echo zien. Heel veel sterkte meissie vanuit het novembermama's topic.
Hey Loezz. via het nov forum hoorde ik dat je hier gepost hebt. Jeetje wat vervelend zeg. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ook ik zou de vk bellen en aandringen tot een echo. Zo kun je toch ook niet het weekend in?
pff ik word hier gewoon gek van. Eerst had ik bruinverlies -> goede echo toen helderrood bloed -> goede echo en nu een mega stolsel. Vind het helemaal niets meer aan zo. durf niet eens boodschappen te gaan doen omdat ik bang ben ineens vanalles te verliezen en ik durf ook niet meer de gyn te bellen, ben er gisteren ook al geweest! ze zien me aankomen... en een vk heb ik niet omdat ik tot 12 weken onder controlen van de gyn val. gelukkig komt zo mn vriend thuis, kijken wat hij er van zegt. xxx
Lieverd een gynaecoloog is er nou eenmaal voor zulke dingen. Dan had hij een ander beroep moeten kiezen. Hier worden ze voor betaald. Jij gaat super onzeker het weekend in. Dat kan toch niet? Ik snap je wel hoor dat je niet durft te bellen, maar aan de andere kant wil je toch ook weten waar je aan toe bent?
hmm ja je hebt ook wel gelijk, dat weet ik. Ik zou een ander ook adviseren om direct de vk of gyn te bellen, maar als het bij jezelf is... Mn vriend komt er net aan, kijken wat hij vind. xxx
Net wat Lautjuh zegt: Gewoon bellen hoor. Enne je betaald niet voor niets iedere maand zoveel ziekenfonds toch?! Niet dat dat nu zo belangrijk is maar jullie kindje wel. Met dingen zoals dit moet je niet denken aan wat andere mensen denken maar puur aan jezelf en je mannetje en jullie kindje.
Meid, ik heb 4 keer een extra echo gehad omdat ik bloed verloor. Gewoon bellen hoor. Dan weet je het maar. En het kan goed gaan... kijk naar mij.
stel dat dit wel het vruchtje was, als ik dan morgen een test zou doen is die dan nog positief? mn vriend denkt dat het wat anders was, omdat ik ook geen buikpijn heb of verder bloed verlies. Maar ik weet het niet zo precies. Ik ga toch nog niet bellen, maar even afwachten wat er gaat gebeuren.
hey meid tsjee zeg wat heftig.. als het echt een MK was dan test je nog een hele tijd positief, dus de enige manier om het te weten is een gyn of vk bellen hier moeten we 's avonds altijd de verloskamers bellen zodat je 's avonds altijd bij een gyn langskan.. ik zou zeker bellen meid, zo het weekend doorbrengen is ook shit liefs daantje
Al zou je het vruchtje nu zijn verloren dan test je morgen hoogst waarschijnlijk nog steeds positief. Dat kan zelfs nog tot een maand erna. (vertelde de vk mij ooit) Maar waarom neem je niet het zekere voor het onzekere? Maar goed dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik weet wel dat een vriendin van me laatst ook nog op vrijdagavond met spoed nog gewoon een echo kon laten maken. Heel veel sterkte...
ik zou ook gewoon bellen je staat al onder de gyneceloog dus al exstra onder behandeling en ik heb deze zwangerschap ook al denk ik 4 exstra echo`s laten maken omdat ik bloedverlies heb gehad en ze zeggen ook je moet je neit lullig/rot voelen als je ons belt daar zijn we toch voor dus ze vinden eht echt neit erg hoor als je belt en het hele weekend zo onzeker zijn is zeker niks
Lieve Loezz.. idd.. Ik denk ook dat het niet een vruchtje is geweest.. een vruchtje is nl niet donkerrood..er kan wat bloed omheen zitten, maar het als je m afspoelt en ook zonder dat.. zul je een vleeskleur zien.. een vruchtje is ook heel taai met alles wat er bij hoort. dit kun je niet uit elkaar trekken.. kan heel goed een stolsel zijn geweest dat door de bloeding is losgekomen.. of nog wat bloed dat is gestold (oud bloed) n.a.v de vloeding die je gehad hebt.. en idd.. BELLEN.. je kunt het maar beter zeker weten.. deze onzekerheid en stress zijn sowieso niet goed... Hele dikke knuf meis.. en duimen draaien volop hier....