bruinverlies update :(

Discussion in 'Miskraam' started by cyntje78, Mar 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas is het bij ons vanmiddag misgegaan :cry:

Vanmorgen ben ik gaan werken tot half 2. Tussen door heb ik nog contact gehad met de VK om te vragen of het normaal was dat ik al 5 dagen bruinverlies had. Ik moest a.s. bellen als ik nog steeds bruinbloed verloor.
    Een goed uurtje nadat ik had gebeld begon een flink zeurderige menstruatie pijn op te komen... en te gaan en weer te komen... op en af.
    Om half 2 heb ik het er met mijn teamcoatch over gehad... ik kon zo niet het weekend in (vk is in princiepe dicht op vrijdag)
    Thuisgekomen heb ik de huisarts gebeld en mijn vriend naar huis laten komen. Ondertussen jankend op de keukenvloer gezeten....

Om half 3 waren we bij de huisarts die een afspraak voor ons regelde bij de gynaecoloog om 17.20 uur....
    Thuis aangekomen weer naar het toilet... het bruinverlies veranderde langzaamaan in vers bloed :(
    Ik ben op de bank gekropen, de minuten tellend. Om 17 uur zaten we in het ziekenhuis waar we hebben gewacht tot 18.30 uur omdat het gigantisch uitliep. Vlak voordat we aan de beurt waren moest ik plassen en trof een rood/roze stolsel aan van zo'n cm klein... het was al te laat. Mijn mannetje heeft ons wondertje niet meer mogen bewonderen op de echo. De echo bleef leeg... akelig leeg. Tranen had ik op dat moment niet meer... een opluchting want de onzekerheid was voorbij.... we hebben er een engeltje bij....

Thuisaangekomen hebben we de familie ingelicht...

Samen hebben we besloten om een mooi beeldje van iets wat ons aanspreekt op het graf van een nicht van mij bij te zetten als het voor ons juist voelt...

Mijn vriend blijft morgen thuis en ik heb besloten om het weekend thuis te blijven... samen zijn, samen verwerken, want ookal hebben we nog maar 6 weekjes "pappa en mamma" mogen zijn... het heeft toch een enorme impact op ons beiden...

Liefs Cynthia

2. hen jel

hen jel Actief lid

Feb 26, 2009
    153
    0
    0
    He Meid,

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes

3. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Ach meis wat erg voor jullie! Had juist zo'n goede hoop dat het goed zou aflopen!

Neem de tijd om dit samen te verwerken. Helaas weet ik hoe het voelt en het heeft idd een enorme impact. Dat had ik toen zelf ook niet verwacht.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Dikke knuffel,
    Judith

4. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Hai meid,

Heel veel sterkte! Ik zit zelf midden in mijn 2e miskraam en had ook echt gehoopt dat het deze x wel goed zou gaan, maar helaas. Ik weet hoe je je voelt meid. Nogmaals veel sterkte en ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag meemaken.

Liefs Mosie

5. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Wat ontzettend moeilijk voor jullie meis.
    Heel veel sterkte aankomende tijden.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vind het idee van een beeldje erg mooi en heel veel sterkte gewenst!

7. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    Heel veel sterkte meid.. hoe vroeg het ook mis gaat.. het heeft een flinke impact.. neem je tijd en doe wat goed voelt.. volg je hart...

Hier hebben wij t vruchtje begraven en een grote tuinsteen eropgelegd.. daar heb ik een vlinder op geschilderd...niemand kan er bij en wij weten genoeg...dit voelde voor ons heel goed..

Heel veel sterkte meis..knuf

9. Eveline79

Eveline79 Actief lid

Jan 26, 2009
    109
    0
    0
    sterkte meisje.

10. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ook na 6 weken is het een klap en schok. Laat niemand je zeggen dat het maar 6 weken zwanegrschap was! Het is en blijft je kindje waar je zo op gehoopt hebt.

Heel veel sterkte!

11. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    wat vreselijk naar...heel veel sterkte!

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank je wel voor de lieve woorden, meiden! Dat doet me goed...

Mijn moeder kwam gisteren met een mooie bos bloemen.
    Gisteren avond hebben we een etentje gehad met de familie en ik moest me soms echt groot houden.
    Op het moment voel ik me erg down... nergens zin in...
    We gaan nu samen even naar een oom en tante om het persoonlijk te vertellen... ze hebben zelf een dochter verloren op 18 jarige leeftijd en ik durf ze het niet over de telefoon te vertellen.

Liefs Cynthia

Share This Page