Hoe betrouwbaar kv 2v5

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Magda, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magda

Magda Bekend lid

May 29, 2012
    524
    28
    28
    Lieve dames, ik heb al sinds woensdag last van mij borsten en raar gevoel in mijn onderbuik. 9-7 heb ik als goed is eisprong gehad en verwacht dus dat maandag mijn NOD is. Heb gisterochtend met kv 2v5 getest maar die was omo wit. Vandaag nog meer last gehad dus kon ik natuurlijk niet laten en net weer getest en er is een licht streepje te zien. Hij is licht maar net zo dik als controle streep. Nou is het natuurlijk dom om 4 dagen voor NOD savonds te testen:D maar ik heb me vorige maand suf getest met deze testen en nooit heb ik zo een streepje gezien. Ik vraag me dus af of er vrouwen zijn die licht streepje hadden en toch niet zwanger leken te zijn, Ik ga waarschijnlijk morgen vroeg weer testen:)

2. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Foto ???? We kunnen heel goed turen ;)

3. louan

louan Niet meer actief

Dit was die van mij 4 dgn voor NOD...

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

mmm zulke testen heb ik van de week gehad en ben gisteren toch echt ongesteld geworden. Eerder zwoor ik bij de kruidvat 2v5, maar nu weet ik het niet meer. Overigens was ie op de 1e dag gewoon wit, 2e en 3e test zo'n streepje. Moet er ook bij zeggen dat ik bij de vorige zwangerschap zo begon met het streepje en die werd steeds donkerder, dus misschien is het bij jou wel een positieve test, :)

5. Magda

Magda Bekend lid

May 29, 2012
    524
    28
    28
    Het lukt me helaas niet om een foto te plaatsen maar die van mij is eigenlijk dezelfde als die van louan! Ik weet ook dat het vaker zo is dat het toch vroeg fout gaat, ik kan het natuurlijk nu nog niet geloven, pas denk ik als ik een knal test in de handen heb. Zo spannend zeg,, ik hou jullie op de hoogte!!! Ben nu zo bang dat ik morgen vroeg omo wit test krijg,ben zo onzeker:(

6. Magda

Magda Bekend lid

May 29, 2012
    524
    28
    28
    Vanochtend getest en weer een licht streepje te zien:D maandag is mijn NOD dan weer testen en hopelijk is die dan echt donker. Pfff wat is dat toch spannend...

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Bij mij kwam er wel eens een indrooglijntje, maar dan echt pas na een half uur of langer. Als je een mooi roze lijntje hebt binnen de 5 minuten, ben je zwanger. (en een knaltest krijg je vaak pas bij 7 weken zwangerschap hoor, en ik heb ze zelfs nooit gehad)

8. Magda

Magda Bekend lid

May 29, 2012
    524
    28
    28
    Net weer een test gedaan en daar komt weer een streepje op, wat donkerder dan vanochtend. 3 test's gedaan een alledrie streepjes erop dus ik moet er aan gaan geloven dat ik echt zwanger ben, want ze komen er al na 2 minutjes. Nu maar hopen dat die blijft plakken:) Nog beetje onwerkelijk:)

9. sjuul85

sjuul85 Lid

Jul 5, 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou heeel leuk zijn.
    Voorzichtig gefeliciteerd!!
    Ik moet nog 8 dgn wachten voor NOD, durf eigenlijk niet eerder te testen :);)
    Ik vind het wel spannend hoor z'n laatste week voor NOD!!

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend :)
    Ik had gisteren ook een heel licht streepje op mn KV test :)

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Jihoe! Gefeliciteerd Magda!

12. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ik hoop dat het over een paar dagen een knaltest wordt!!!
    Ik duim nog steeds voor je;)

13. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

Jul 25, 2006
    184
    30
    28
    Hallo...

Ik had afgelopen woensdagmiddag ( 1 dag voor nod) precies dezelfde test (zie mijn topic [​IMG] Indroogstreep??? of verbeeld ik me alles??)
    Ook bij mij was de teststreep net zo dik als de controle streep alleen niet zo donker.
    Wij waren bezig met cryo tp, en mocht 21 juli pas officieel testen.
    Natuurlijk waren we super blij, maar vrijdag's deed ik nog een test met de kv 2 voor 5 en toen was hij omowit!! ook zaterdag getest maar nu met de kv 2 voor 10 wederom negatief.
    Het verschil is dat ik me echt super zwanger voel, met vlagen misseijk, pijnlijke borsten, moe slecht inslapen enz enz.
    Omdat de test zaterdag ook negatief was moest ik stoppen met de utrogestan en de progynova, zodat mijn regels door konden komen....maar ik heb nog steeds het gevoel zwanger te zijn...zelfs mijn borsten zijn gevoeliger geworden en heb vreemde borrels/plopjes in mijn buik, maar er is nog niets te merken van de menstruatie geen pijntjes/krampjes helemaal niets..

Ik ben best zenuwachtig, want wat als mijn innesteling later was als gebruikelijk?? dan was ik gister veels te vroeg met testen!!
    Ik weet niet of het uberhoud kan hoor met een cryo tp dat een emmy veel later innesteld?
    Maar dan ben ik wel gestopt met de medicatie, terwijl ik die dan tot 12 weken van een zwangerschap moet gebruiken...

Pfff ik wens je veel succes..en ik hoop dat hij bij jou gewoon lekker positief is en BLIJFT...
    Ik heb dit trouwens nog nooit gehad met de kv 2 voor 5 testen...maar ja zo zie je maar, ik hoor er toch meerdere vrouwen over.

Groetjesss marianne

Share This Page