Hoi hoi Vorige week op de 16e kreeg ik (dacht ik) mijn maandstonden door, dit terwijl ik ze normaal op 19/11 pas moest krijgen. Het rare was dat ik op 17-11 maar een halve dag een klein verlies had en dan weer op 18-11 niets meer. Op zondag nm had ik weer een beetje verlies, maar niet de bloedkleur van andere keren. Maandag en dinsdag weer niets meer! Op aanraden van Brigitte (thankx) ben ik dan maar een testje gaan halen en heb ik vanmorgen de test gedaan. Ik dacht eerlijk gezegd niet dat hij positief ging zijn, omdat ik nooit had gedacht dat mijn droom van een verjaardagsgeschenk voor mijn 30ste zou uitkomen! Maar als je eens een keertje kijkt op de foto in mijn album, denk ik dat ik toch wel blij mag beginnen worden! Ik ga nu voor alle zekerheid een afspraak maken bij de giné.. Voor iedereen dat nog volop aan het klussen is veel succes en ook veel genot voor die die reeds zwanger zijn Liefs van happy Elsje
Dankjewel allemaal voor jullie felicitaties, ik moet nu bij de huisarts bloed laten trekken en op 15 december krijg ik de eerste echo... Na de resultaten van de huisarts zal ik het pas echt kunnen geloven hoor, het lijkt nog zo onwaarschijnlijk...! Tot lees en bedankt voor de reacties... Liefs Elsje en ?
Hoi Ik heb net met de dokter gebeld en alles is 100% in orde, dus nu kunnen we met zekerheid zeggen dat we zwanger zijn. Nu aftellen naar 15 december, onze eerste echo Voor iedereen die zwanger is, geniet ervan en iedereen dat nog aan het klussen is succes gewenst! Groetjes Elsje xx