ik denk dat ik zwanger ben :D

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

ik denk dat ik vandaag een innesteling heb gehad...
    ik heb men ei duidelijk gevoeld gehad en goed geklust toen,nu 11 dagen na ei verlies ik zeer licht roze bloed,druppeltjes.
    Dat was daarstraks en nu is het weer voorbij.
    Men regels moeten lang lang niet komen toch minsens pas vanaf volgende week maandag.Maar ik heb meestal een cyclus van 37 tot 50 dagen....en zit nu op dag 29... ik denk echt dat ik zwanger ben echt :D
    moest foto's maken van men voet(omgeklonken) en ze vroegen kunt ge zwanger zijn?(voor de xr) en ik zeg ja ;) en uren drna ineens precies een innesteling...wow

na 2 jaar proberen....
    wie weet.

Ik ben al vaak tijdens (na ei) men cyclus misselijk geweest(gisteren fel) gevoelige borsten gehad,lage bloeddruk gehad,moe,en laatste 2 dagen lijkt het precies of iemand de binnenkant van men baarmoeder naar onder trekt..raar gevoel zo precies of er aan een touw getrokken wordt in de baarmoeder:D
    had bij de 'innesteling' rare plofjes in de baarmoeder en was zo moe toen er juist voor(de innesteling?) dat ik sliep.

ik ging drna naar wc en ineens zag ik het op men wc papier,khad het net verwacht was zo verbaast dat ik misselijk werd :D oh ja heb ook last van maagzuur en wat lichte lage rugpijn.niet gelijk regels ;)

groetjes !!!

ben zo opgejaagd nu :D wil het weten :D

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    oh ja is ook precies of iemand een waterballon in men baarmoeder heeft gelegd :D

ik ben zo blij dat ik nog niet gerookt heb sinds vorige week...kga lekker stoppen nu :D ben ook blij dat ik gisteren geen kriek gdronken heb (heb nee gezegd,had geen zin erin)en het ook een week geleden is geweest zo kan ik goed met een schone lei beginnen :D hoho ik hoop het echt :D

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik hoop t voor je!Laat je het nog ff weten?

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi
    vandaag wakker geworden en weer wat roze bloed,ietsiepietsie meer dan gisteren maar ben toch wat ongerust...zullen mijn regels toch niet zijn zeker?Hoor vaker van vrouwen dat ze zelfs meer verliezen (dan ik nu) en toch innesteling) ik moet geen maanverband of weet ik veel gebruiken maar hoop dat het niet doorzet :s vond ook een klein stukje in bloed(sorry) dus vraag me af of dit wel kan bij innesteling....

pff ben in de war(nogmaals)
    xxxx

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey Anais

Hoe graag je het ook zou horen(ik zit in dezelfde situatie 6 dagen te gaan heel veel buikpijn, pijnlijke borsten maar nog geen bloedverlies) het kan vanalles zijn. Je zal moeten wachten en niemand kan je nu zeggen wat het is want dat is verschillend van persoon tot persoon..van maand tot maand...
    Ik zou geen enkele conclusie trekken noch positief noch negatief en afwachten tot aan NOD. Meestal wordt het dan duidelijk en zoniet, gooi er dan een testje tegenaan!Het is enorm moeilijk ik weet het ik zit al heel de middag mijn buikpijn te vervloeken en begin me ,net zoals de vorige 9 maanden al in te stellen op een teleurstelling. We houden elkaar op de hoogte he meid!!!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou iig niet te snel juichen hoor..

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    kweet het :)
    heb al 2 jaar lang zo dingen meegemaakt dat ik het echt dacht.
    Nu voelt het alleen nog sterker aan omdat al die dingen in die richting gaan

ei gehad(duidelijk,terwijl ik normaal weinig een eisprong krijg)
    goed geklust ervoor.
    Misselijk geweest,moe,steken,lage bloedruk,hoge temp.,honger dan weer totaal niet,gevoelige borsten ect.
    Dan de 'innesteling' een week voor men ms...wat volgens de dokter dan ook zou komen indien het een innesteling is.
    En voel me gewoon raar.maar probeer wat minder positief te zijn na gisteren want gisteren was ik over mijn toeren dol :) nu probeer ik terug koel te zijn.Ik zie dus af en toe een plekje bloed en zo niet zit het meestal vanbinnen in wel een beetje dus weet niet als ze zoiets als een aanhoudende bloeding bezien.
    Ik heb wel precies kleine steekjes en trekjes in men onderbuik enz en voelt zwaar aan,als een waterballon

maar kan vanalles zijn idd,maar kon het niet laten om te vertellen.1979kik ik hoop ook voor jou meid ;)

xxx

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Ik wil je echt niet aanvallen of wat dan ook hoor, maar kan het niet zo zijn dat je "denkt" dat je die klachten hebt, omdat je zooooooo graag wil?
    Ik heb ook 2 keer 2 jaar moeten wachten en ja dan ga je nog weleens dingen denken.De mijne zijn overigens toen uitgedraaid op een miskraam.

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    meid ik hoop het voor je en gun het je van harte alleen ben ik bijna op het eind van mijn zwangerschap en heb nooit geen klachten of kwaaltjes gevoeld.

Ik zeg niet dat je wel of niet zwanger bent maar probeer niet nu al weg zweven van geluk tot je test positief is want klachten en kwaaltjes hoeven niets te zeggen.

Nog een paar dagen wachten tot je kan testen.
    Hoop voor jullie dat ie positief is

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn vijf jaar bezig geweest om zwanger te worden en ik heb heel erg vaak gedacht dat ik zwanger was. Maar helaas bleek het dan weer niet zo te zijn... Zeker halverwege je cyclus valt er nog helemaal niks van te zeggen. Kwaaltjes kunnen met je eisprong, komende menstruatie of een zwangerschap te maken hebben. En een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Er is echt geen peil op te trekken, hoe graag je het ook wilt.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je echt zwanger bent, maar wacht eerst de test af voordat je op de roze wolk klimt. Anders komt de teleurstelling heel hard aan als het toch niet zo blijkt te zijn. Ik ga voor je duimen!

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    #11 Anais, 10 aug 2009
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
    Hoi
    je valt me niet aan hoor ;) idd ben ook effe bezig en heb soms de klachten ingebeeld gehad maar dit keer...allemaal echt.
    de klachten zoals gevoelige borsten zijn echt want normaal heb ik juist geen gevoelige borsten.

Misselijk ben ik ook vaak geweest,zeker eergisteren toen dronk ik fruitsap en direct daarna werd ik misselijk,ik ging al over de pot hangen voor het geval.(scheelde niks met de fruitsap) andere keren voelt men maag gewoon niet goed aan,alsof je dagen niets te eten gehad hebt.

Een ander duidelijke symp. is lage bloeddruk(heb normaal lichtjes hoge boeddruk) ben een paar keren bijna flauwgevallen.Ik stond recht(werk) en dan ineens draaide alles en leek de vloer onder mijn voeten te verschuiven.en dan enkele momenten later terug normaal.

Mijn temp. is normaal 37.4 en nu 37.8

Ik ben super moe sinds de dag voormen innesteling !
    Echt heb elke dag dutjes gedaan.

heb wat nieuwe dingen ondekt sinds vandaag:

Ik jank sinds vandaag om alles :D
    Ik heb spierpijn aan elke heup
    lage rugpijn(druk)
    pijnlijke staartbeen
    druk in de baarmoeder,strekjes,steekjes en vol gevoel.
    HONGER(zoets en chocolade,alhoewel dat wel gewoon aan mezelf zal te danken zijn :D zoetebek)
    Ik heb superspierpijn in mijn benen.
    Euhm is het trouwens normaal dat ik een lichte streep op men buik heb?Ik heb altijd wel precies een soort van superlichte streep gezien maar ze lijkt dit keer een lichte kleur te krijgen....raar.Kan toch 'nog' niet?
    Men tepels zijn bruiner geworden.

nu van deze symptomen kan het wel zijn dat ik ze inbeeld(zoals de honger,janken en die streep? rest is een feit)

het bloeden is trouwens gestopt,nou ja bloeden niet echt maar de kleine spotting zal ik zeggen.Heb met tampon gekeken en helemaal zuiver.Morgen miss terug...

xxx

12. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    nou ik hoop t voor je meid.. zoals jij er al vanuit gaat, zal t een domper worden als t niet zo is.. maar goed, sommige meiden voelen t gewoon. suc6

13. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    sluiten aub
    heb gewoon een verkeerde titel hier gebruikt waar de verkeerd reactie's op komen.
    zal wel binnekort een test doen

Deel Deze Pagina