net zwanger en verlies vruchtbaarslijm..wie nog?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by rani1987, Aug 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rani1987

rani1987 Niet meer actief

hallo mijn naam is saskia,
    ben hier even onder mijn vriendin zijn naam rani..

mijn vraag is aan de zwangeren of ze ook een week voor nod vruchtbaar slijm verloren zelfde slijm dus als toen je ei kwam?

ik had namelijk vruchtbaar slijm de dag erop denk me ei, dag erna een prop verloren,, en denk rond mijn innesteling verloor ik weer vruchtbaarslijm tot nu nog...

zijn er vrouwen die dit ook hebben?

liefs saskia

2. rani1987

niemand?? en ja mijn hele lichaam is normaal van tempratuur voel ik,, alleen mijn borsten pfff die zijn gloeiend heet,,? hebben jullie dat ook zo ja waardoor kan dat komen?

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi meis,

Ik kan me wel herinneren van toen ik zwanger was,dat ik sowieso een boel slijm verloor,maar niet of het vruchtbaar slijm was,maar wel heel veel....vanaf mijn eisprong tot in de zwangerschap zelf ook nog.
    Weet je al of je zwanger bent?Of heb je een vermoeden?Ik zal iig voor je duimen.

Groetjes,
    Suzanne

4. rani1987

ik weet cker dat ik zwanger ben ik ken mijn lichaam, ik had bij mijn vorige zwangerschap precies het zelfde, alleen dat vruchtbaar slijm weet ik niet of ik dat had heb er toen niet egt op gelet.
    dus daarom vraag iki het even, en ik wacht wowiezo met testen omdat bij mijn vorige zwangerschap pas bij 4 dagen overtijd een dun streepje stond me lichaam, maakt niet zo snel hcg aan. vandaar dat ik nu cker een week extra wil w8en en een dikke vette streep wil zien:)

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Dat slijm verlies hebben veel net zwangere :D

Ik heb het nog steeds regelmatig.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb het ook
    heb sinds gister maar een inlegkruisje in gelegd omdat het soms best veel is

7. moon30

moon30 Actief lid

Jun 14, 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik heb t ook gehad idd.. hardstikke zwanger was (ben) ik :D

8. rani1987

#8 rani1987, Aug 9, 2009
    Last edited by a moderator: Aug 9, 2009
    ja het was van dat vruchtbaqar slijm eg maar maar nu is het egt van dat kleverig slijm, met vegen pff denk dat ik die wc papier zo ergens neer kan plakken zo kleverig hahahahah

en ik ben te horen dat jullie het ook hebben stelt me egt gerust hihih..

enne nog een piepklein vraagje heeft een van jullie vrouwen het ook normaal worden bijde tepelhoven tog wat donkerder?
    bij mij is het alleen links duidelijk te zien maar recht maar wazig..

9. rani1987

niemand???

Share This Page